آیت الله خاتمی در جمع دانشجویان کرمانی:

چه خاتمی رای بیاورد و چه نیاورد ننگ همراهی با انگلیس بر دامان جریانات خاص می ماند

  • شناسه خبر: 90484
چه خاتمی رای بیاورد و چه نیاورد ننگ همراهی با انگلیس بر دامان جریانات خاص می ماند

خاتمی درخصوص اظهارات رسانه های بیگانه علیه خود هم بیان داشت: چه خاتمی رای بیاورد و چه خاتمی رای نیاورد موضع همراهی انگلیس با برخی جریانات داخلی مانند این موضوع مانند فتنه لکه ننگی برای آنها خواهد بود که با آب زمزم هم پاک نمی شود چرا که همراهی با استعمار انگلیس ننگ است.

خانه » آخرین اخبار » چه خاتمی رای بیاورد و چه نیاورد ننگ همراهی با انگلیس بر دامان جریانات خاص می ماند

به گزارش”خانه خشتی” به نقل از  دانشجو آزاد ، آیت الله خاتمی ظهر امروز در جمع دانشجویان کرمانی در دانشکده فنی شهید چمران ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین دانشجویان گفت: دانشگاه خانه دوم بنده است چرا که در دوره ای دکتری در دانشگاه امام صادق و دانشگاه دفاع ملی تدریس دارم پس خودم را جز اعضای جامعه دانشگاهی می دانم .

وی خاطر نشان کرد:دوست دارم آن طور که خودم ،خودم را معرفی می کنم من را بشناسید نه آن طوری که رسانه های بیگانه و بیگانه دوست مرا معرفی می کنند که آن ها از شیوه های ناجوان مردانه برای تخریب استفاده می کنند و من شرعا واجب می دانم خودم را معرفی کرده و مواضع خود را بگویم.
خاتمی افزود:دانشگاه مطلوب چند ویژگی دارد اول آنکه محل کسب علم باشد چنان که در عرصه انرژی هسته ای همین علم مانع پیشرفت دشمنان شد و آن ها می دانند که ما بمب اتم نداریم اما هرکدام از دانشجویان و فناوران ما برای آن ها بمب اتم هستند.
وی در بیان ویزگی دوم تشریح کرد:مادانشگاه سیاسی می خواهیم اما نه دانشگاه سیاست زده دانشجویان باید خود بیندیشند نه اینکه گروه های قدرت طلب خط بدهند و از جوانان استفاده ابزاری کنند.
این نامزد مجلس خبرگان ادامه داد: با کرسی های آراد اندیشی در حوزه و دانشگاه به شدت موافق هستم چرا که حوزه و دانشگاه دو بال رشد این کشور هستند و دشمن در صدد اختلاف افکنی بین این دو است.
خاتمی در خصوص رابطه خود با دولت ابراز داشت: در خصوص دولت و دیگر نهادهای قانونی موضع ما موضع قانون اساسی است و برخود لازم میدانیم که تمام نهاد ها قانونی و مشروع را تایید کنیم اما حمایت باید ناصحانه باشد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به دروغ پردازی های رسانه های بیگانه درخصوص وی تصریح کرد: اما رسانه های بیگانه می خواهند ما را به عنوان اپوزیسیون دولت معرفی کنند اما این طور نیست، ما نگاه ناصحانه به دولت داریم و هرجا حسنی ببینیم تایید می کنیم و نقاط ضعف را نیز گوشزد نماییم.
خاتمی گفت: در کشور ما ولایت فقیه یک تئوری نیست بلکه ولایت فقیه یک قانون است و هیچ کس نمی تواند در این نظام بگویید که ولایت فقیه را قبول ندارم .
وی اظهار داشت: در فتنه ۸۸ولایت فقیه سردار قهرمان ملی مبارزه با فتنه بوده اند و بنده هم در برابر فتنه ایستادم وبا این باور که فتنه ۸۸ یک فتنه آمریکایی و اسرائیلی است .
خاتمی در خصوص موضع گیری های خود علیه جریان انحراف اعلام کرد: موضع من همواره براساس موضع ولایت بود، دولت اقای احمدی نژاد کیست که مواضع رهبری را نداند در حمایت از دولت احمدی نژاد نداند ولی زمانی که فهمیدیم احمدی نژاد پا را کج گذاشته است، تذکر دادیم که نمونه آن این بود که در دولت نهم مسئله دوستی با مردم اسرائیل مطرح شد که بنده نقد کردم.
وی ادامه داد: بعض از افراد می گویند خاتمی در اواخر دوره احمدی نژاد با او مخالفت می کرد اما مواضع بنده در دولت نهم کاملا واضح است و حتی در اوایل دوره دهم آیت الله مکارم شیرازی با من در خصوص معاون اولی مشایی تماس بنده احساس تکلیف کردم و موضع گیری کنم و تاکید کردم که احمدی نژاد باید در تصمیم گیریش تجدید نظر کند و این موضوع را در نماز جمعه هم گفتم .
این نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان تاکید کرد: بعضی از افراد که جرأت نمی کنند به ولایت فقیه انتقاد کنند به ما خرده می گیرند، بنده رهبری را فقط رهبر سیاسی نمی دانم بلکه نائب امام زمان می دانم هر چه ایشان بگویید چشم می گویم هرچند خلاف سلیقه من باشد.
وی با بیان اینکه بعضی برجام را برای تزیین آمریکا می خواهند ابراز داشت: در خصوص برجام هم من نه این کار را فتح الفتوح می دانم نه خیانت .
خاتمی درخصوص اظهارات رسانه های بیگانه علیه خود هم بیان داشت: چه خاتمی رای بیاورد و چه خاتمی رای نیاورد موضع همراهی انگلیس با برخی جریانات داخلی مانند این موضوع مانند فتنه لکه ننگی برای آنها خواهد بود که با آب زمزم هم پاک نمی شود چرا که همراهی با استعمار انگلیس ننگ است.
وی ادامه داد: می گویند خاتمی بومی نیست این حرف را ۱۷ سال پیش زده اند برخی می گیوند یک بومی باید نماینده کرمان می شد اگر یک بومی نماینده کرمان می شد بیش از ۱۷ بار به شهرهای کرمان می رفت من به بعضی از شهرهای کرمان بیش از ۱۷ بار سفر کردم .
خاتمی تصریح کرد: مجلس خبرگان مجلس ناسیونالیستی نیست بلکه براساس صلاحیت ها است ولی اگر اینطور است که شما می گویید چرا عده ای در تهران خود را فدای هاشمی می کنند مگر هاشمی اهل رفسنجان نیست.
انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ابراهیم پور

    با سلام اقای خاتمی گل اند و چه مطرح باشند و جه مطرح نباشند سادات همجو خورشید می درخشند به کوری چشم دشمنان خاتمی خاتمی است سید سالار است و ملت ایران جناب آقای خاتمی را دوست دارد نه مردم کرمان بلکه تمام استان های کشور یزد شیراز تهران قم سید بزگوار خاتمی را دوست دارند

    دوست

    بنده رهبری را فقط رهبر سیاسی نمی دانم بلکه نائب امام زمان می دانم هر چه ایشان بگویید چشم می گویم هرچند خلاف سلیقه من باشد. احسنت بر سید احمد خاتمی گرچه خاتمی کرمانی نیست فرزند حضرت زهرا (ع)است این خاتمی کجا وسیدمحمد خاتمی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان