بیانیه مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان خطاب به کاندیداها؛

آیا شما نامزدها با همین برنامه های کلی و غیرشفاف به دنبال تکیه بر صندلی های امور مسلمین هستید؟

  • شناسه خبر: 90354
آیا شما نامزدها با همین برنامه های کلی و غیرشفاف به دنبال تکیه بر صندلی های امور مسلمین هستید؟

شما که نامزد شده اید برای پیشرفت و استقلال رفسنجان و انار چه برنامه ای دارید؟ برنامه ای مدون و مشخص، نه برنامه ذهنی و مبهم

خانه » آخرین اخبار » آیا شما نامزدها با همین برنامه های کلی و غیرشفاف به دنبال تکیه بر صندلی های امور مسلمین هستید؟

به گزارش “خانه خشتی“، مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان خطاب به نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامیِ حوزه رفسنجان و انار بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

دشمن شما مایل است انتخاباتی انجام بگیرد که کشور را به سمت وابستگی، ضعف، عقب ماندگی در صحنه های گوناگون حرکت دهد.” امام خامنه ای”

برای اینکه کشور به سمت وابستگی و ضعف و عقب ماندگی نرود لازم است برنامه ها و سیاست هایی را در مقابل این واژه ها داشته باشیم؛ یعنی باید برنامه برای استقلال، قوت و پیشرفت کشور وجود داشته باشد.

انتخابات زمانی است که مسئولین صاحب قدرت کشور تغییر می کنند و به همراه آن سیاست ها، برنامه ها و نوع فعالیت ها نیز دچار تغییراتی می شوند. این استقلال و پیشرفت کشور به نوع فکر و برنامه های مسئولین بعدی ربط دارد.

زمان انتخابات موقعیت مناسبی است برای مطرح شدن مسائل مهم انقلاب و گشتن به دنبال بهترین راه حل ها. اما آنچه که ما در این روزها شاهد آن هستیم، کلی گویی ها و نداشتن برنامه های واضح و مشخص پیرامون مشکلات اساسی انقلاب است.آیا شما نامزدها با همین برنامه های کلی و غیرشفاف به دنبال تکیه بر صندلی های امور مسلمین هستید؟

شما که نامزد شده اید باید در این مورد توضیح دهید که برای پیشرفت و استقلال کشور و مخصوصا رفسنجان و انار چه برنامه ای دارید؟ برنامه ای مدون و مشخص، نه برنامه ذهنی و مبهم و شامل کلی گویی.

گاهی ممکن است برخی برای ارائه برنامه دچار سوء تفاهم شوند و از طرح ها و برنامه های آرمانی سخن به میان آورند و همچنین ممکن است به کلی گویی بپردازند و به جملاتی مانند “من رفسنجان را آباد میکنم”، “من برای فقرا کار میکنم و محرومیت را ریشه کن میکنم” و غیره روی آورند.

اما آنچه اهمیت دارد این است که نامزدها برنامه ای قابل قبول و با راهکارهای اجرایی به مردم دهند نه برنامه های ذهنی و توهمی.

این روزها و در بحبوحه رقابت های انتخاباتی کمترین چیزی که از جانب شما بیان می شود، به طور صرف، معضلات و مشکلات شهرستان رفسنجان می باشد؛ حال اینکه به هیچ وجه پیشنهاد عملی برای حل آن ها داده نمی شود و به کلی گویی ها بسنده می شود. از طرفی در نطق میتینگ های انتخاباتی شما به دو وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی-قانون گذاری و نظارت- حول مسائل اساسی کشور هیچ اشاره ای نمی شود. آیا دلیل آن عدم درک صحیح شما به عنوان نامزد انتخاباتی نسبت به انقلاب نیست؟!

کلام آخر اینکه ما دانشجویان انقلابی ضمن حفظ استقلال خود بعنوان یک تشکل دانشجویی و طبق وظیفه گفتمان سازی و روشنگری خود، از نمایندگان انتظار داریم که برنامه هایشان را هر چه زودتر بیان کنند و دست از کلی گویی بردارند.

 به امید ظهور عدالت گستر گیتی

مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

برچسب ها:
انتخابات رفسنجان و انار مجمع عدالتخواه دانشجویان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دوستان

    مجلس امروز نیازمند حضور نمایندگانی مستقل، شجاع و ساده زیست می باشد که زمینه ساز مقابله با کاستی‏ها و جلوگیری از انحرافات گردد. اینجانب حضور کاندیدای متعهد و متخصص، شجاع، غیر وابسته به منابع قدرت و ثروت و متکی بر اندیشه های انقلابی، دانش، خرد و درد و رنج‏های مردمی، همچون دکتر پور غلامعلی را تبریک عرض می نمایم. آرزوی توفیق و سربلندی را برای ایشان جهت ورود به مجلس دهم در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داریم. انشاء ا...

    امیر

    احسنت ب شما واقعا بنده مانده ام که چ کسی را انتخاب کنم و به آن رای بدهم هیچ کس برنامه ندارد و خلاصه ..........
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان