امام جمعه موقت تهران:

تهمت ها و هتاکی ها پرونده سیاهی برای جریان بدخواه انقلاب باقی می گذارد/ فتنه سرکوب شد اما نمرد/ دشمنان از زمان فتنه تا کنون لحظه ای آرام نگرفتند

  • شناسه خبر: 90329
تهمت ها و هتاکی ها پرونده سیاهی برای جریان بدخواه انقلاب باقی می گذارد/ فتنه سرکوب شد اما نمرد/ دشمنان از زمان فتنه تا کنون لحظه ای آرام نگرفتند

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: بعد از انتخابات باید به صورت مستند برای مردم تحلیل شود که کسانی که اخلاق اخلاق گفتن آنها گوش فلک را کر کرده بود، بدترین بداخلاقی ها را صورت دادند.

خانه » آخرین اخبار » تهمت ها و هتاکی ها پرونده سیاهی برای جریان بدخواه انقلاب باقی می گذارد/ فتنه سرکوب شد اما نمرد/ دشمنان از زمان فتنه تا کنون لحظه ای آرام نگرفتند

 به گزارش “خانه خشتی“، آیت الله سید احمد خاتمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز فضای مجازی به عرصه تقابل بین ارزش ها وضدارزش ها تبدیل شده است، گفت: از فعالان این عرصه انتظار می رود که آن را یک جبهه ببینند؛ من بر این باورم که اگر ارزش جبهه جنگ نرم از دفاع مقدس بیشتر نباشد، کمتر نیست.

امام جمعه موقت تهران با تاکید براینکه دشمن به جنگ نرم روی آورده است؛ تصریح کرد: به لطف خداوند تاکنون تهاجمات گسترده دشمن هم در سطح کشور و هم در استان کرمان ناکام مانده است.

در فضای جنگ روانی، هوشیاری و زیرکی حرف اول را می زند

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ روانی، هوشیاری و زیرکی حرف اول را می زند؛ رسانه های بیگانه مانند رادیو فردا و رادیو آمریکا به صراحت از مردم خواسته به سید احمد خاتمی رای ندهید اما مردم با بصیرت ما این سخن را از امام راحل (ره) دارند که هرگاه دشمنان شما از کسی تعریف کردند، به وی شک کنید و اگر بد اورا گفتند یعنی برای آنها ضرر دارد.

وی افزود: این معیار امروز گفتنی است و بیان و بنان امام است و تاکید بر این معیار، تاکید بر یک اصل مهم استراتژیک در عرصه انتخابات می باشد.

این کاندیدای مجلس خبرگان در کرمان اذعان داشت: ما باید همانگونه که در جبهه جنگ سرد مردانه جنگیدیم و از ارزش ها پاسداری کردیم، در جبهه جنگ نرم هم باید چنین باشیم؛ دروغ و تهمت ابزار کار بدخواهان است و ما باید به یاری خداوند، برعکس آنها از مرز صداقت و پاکی در فعالیت های سیاسی بیرون نرویم.

تهمت ها و هتاکی ها پرونده سیاهی برای جریان بدخواه انقلاب باقی می گذارد

وی تاکید کرد: بعد از انتخابات باید به صورت مستند برای مردم تحلیل شود که کسانی که اخلاق اخلاق گفتن آنها گوش فلک را کر کرده بود، بدترین بداخلاقی ها را صورت دادند؛ تهمت ها و هتاکی ها که نسبت به این طلبه ناچیز داشتند پرونده سیاهی برای جریان بدخواه انقلاب باقی گذاشت.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه من اختلاف سلیقه را تحمل می کنم اما اختلاف هدف به معنای تفرقه است؛ اظهار کرد: وقتی بی بی سی و رادیو فردا خطی را دنبال می کنند و کانالی شبکه ای در داخل همان را دنبال می کند این به معنای اختلاف سلیقه نیست بلکه تفرقه است؛ یعنی این جریان خط خود را با امریکا و انگلیس تنظیم می کند نه با نظام و ولایت فقیه.

جوری عمل نکنید که پس از انتخابات نتوانید سربلند کنید

وی در ادامه بیان کرد: من هنوز هم دلم نمی آید به صراحت تعبیر ضدانقلاب راجع به این افراد داشته باشم اما به آنان نصیحت می کنم دوره انتخابات محدود است؛ جوری عمل نکنید که پس از انتخابات نتوانید سر بلند کنید و شرمنده باشید، دنیا که با انتخابات به پایان نمی رسد.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: برخی افراد با دروغ، تهمت، بداخلاقی و تخریب، از هول حلیم خود را به دیگ می اندازند؛ به صراحت می گویم که جریان ناکام انتخابات یعنی جریان حامی فتنه گران، کلکسیونی از بداخلاقی بوده است چرا که با انواع بداخلاقی در مقابل مردم قرار گرفتند و مردم هم به شدت در مقابل اینها موضع دارند.

ورود دشمنان به فضای انتخابات کشور،غیرت مردم را به جوش آورده است

آیت الله خاتمی عنوان کرد: عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد؛ تحلیل من این است اگر آمریکایی ها و انگلیسی ها وارد نشده بودند، چه بسا انتخابات در فضای آرام سبب می شد حساسیت ویژه درمورد برخی نباشد اما چون دشمنان وارد شدند، احساس می کنم غیرت مردم به جوش آمده است.

وی بااشاره به دوره های سابق انتخابات تصریح کرد: این شور حماسی که در این انتخابات می بینم، در دو انتخابات گذشته ندیدم واین شور مدیون ورود استکباری در انتخابات است؛ من براین باورم حتی در تهران که دنیای استکبار به آن امید بسته، ناکامند.

کرمان کانون نیروهای ارزشی و وفادار است

این کاندیدای مجلس خبرگان خطاب به کاندیداهای انتخابات پیش رو گفت: چه رای بیاورید و چه نیاورید، آنچه مهم است انجام وظیفه و تکلیف است و من شهادت می دهم مردم کرمان ولایت مدارند؛ کرمان کانون نیروهای ارزشی و وفادار است آنچنان که در عرصه دفاع مقدس، لشکر ثارالله مایه افتخار بود.

فتنه سرکوب شد اما نمرد/ دشمنان از زمان فتنه تا کنون لحظه ای آرام نگرفتند

آیت الله خاتمی در پاسخ به این سوال که هدف رسانه های داخل کشور در تخریب شخصیت های مورد تایید امام چیست؛ اظهار کرد: بنا به فرموده امام علی (ع) دشمن نخوابیده و آرام نگرفته است؛ تردید نداشته باشید که از زمان فتنه تاکنون دشمنان کشور لحظه ای آرام نگرفته اند و هرچه لازم باشد، از هزینه کردن پول گرفته تا تزریق فکر انحرافی، انجام می دهند.

وی افزود: فتنه جریانی است که به لطف خداوند سرکوب شد اما نمرد؛ پس از برخورد مولا علی (ع) با خوارج، فردی به ایشان گفت الحمدالله که کلک خوارج کنده شد اما امام فرمود جریان خارجی گری از بین نرفت؛ ادامه می یابدو کار خوارج به جایی می رسد که دست به دزدی مسلحانه می زنند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: من معتقدم جریان فتنه با همت رهبری وهمراهی مردم پایگاهش را از دست داد اما این به معنای آن نیست که دشمن کنار نشسته؛ بلکه همچنان تلاش خود را دارد و نمود آن را هم می بینیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان