پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

حسین آذین از ادامه ی کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد

به گزارش “خانه خشتی“، متن انصراف حسین آذین در حمایت از سید محمد حسینی بدین شرح است:

مردم شریف و بزرگوار شهرستان های رفسنجان و انار سلام علیکم حمد و سپاس خداوند را که توفیق خدمت به شما مردم بزرگوار و قدرشناس را به بنده حقیر عنایت نمود. لازم می دانم در وهله اول از همه شما بزرگواران که در دوره قبل، بنده را لایق خدمتگزاری خود دانستید و در وهله بعد، از همه مسوولین محترم که مرا در انجام وظیفه خطیری که بر دوش داشتم همراهی و یاری نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین لازم می دانم از همه کسانی که نسبت به بنده محبت و حُسن نیت داشته و خواستار ماندن من در عرصه انتخابات در دوره جدید بودند تقدیر و تشکر فراوان نمایم.

مردم بزرگوار ! در موقعیت حساس و تاریخی کنونی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، که دشمنان قسم خورده نظام و کشور، به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری چشم طمع دوخته و آشکارا سعی دارند از طریق رسانه های جمعی و شبکه های ماهواره ای و اجتماعی، بر انتخاب مردم تأثیر گذاشته و این انتخابات را مصادره نمایند، بیش از هر چیز، درک و شناخت لحظه ها، بصیرت و انسجام عمل و پرهیز از تشتت آراء، ضروری به نظر می رسد و از همین رو، اینجانب بر اساس درک این لحظه های حساس و تاریخی تصمیم گرفتم همچون زمان دفاع مقدس و اسارت، به وظیفه و تکلیفی که در خود می بینم عمل نموده و به نفع برادر ارزشی، متعهد و ولایتمدار، جناب آقای دکتر سید محمد حسینی که از شخصیت های برجسته کشور می باشد و در سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عضویت در هیأت دولت و همچنین مسوولیت های مختلف اجرایی، کوله باری از تجربه را بر دوش دارد کناره گیری نمایم و از شما مردم شریف و بزرگوار نیز می خواهم با درک اوضاع خطیر کنونی و بصیرت افزایی، با انتخاب ایشان به عنوان فرد اصلح، فردایی روشن  و امیدوار کننده را برای شهر و کشور خود رقم بزنید.
والعاقبه للمتقین برادر کوچک شما : حسین آذین

حسین آذین از ادامه ی کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد

خروج از نسخه موبایل