سرلشکر فیروزآبادی:

کسانی که از سوی آمریکا و انگلیس حمایت شدند؛ اعلام برائت نکنند مجرم‌اند

  • شناسه خبر: 90161
کسانی که از سوی آمریکا و انگلیس حمایت شدند؛ اعلام برائت نکنند مجرم‌اند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دخالت بیگانگان در انتخابات ایران را توهین‌آمیز خواند و گفت: کسانی که آمریکا و انگلیس از آنها حمایت کردند، اگر اعلام برائت نکنند، مجرم بوده و در این توهین شریکند.

خانه » آخرین اخبار » کسانی که از سوی آمریکا و انگلیس حمایت شدند؛ اعلام برائت نکنند مجرم‌اند

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن آقایی فیروز آبادی طی سخنانی در جمع اساتید و دانشجویان دوره دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی در ارتباط با اقدام زننده انگلیس و آمریکا افزود: یک اتفاق بسیار تلخ و زننده، توسط انگلیسی ها و آمریکایی ها در جریان انتخابات به وجود آمد. اینکه یک بیگانه، یک دشمن خارجی بیاید در انتخابات یک کشور انقلابی، مستقل و با حاکمیت مردم سالارانه اسلامی دخالت بکند، از کاندیدایی حمایت کند و یا علیه کاندیدایی نظر بدهد این یک اقدام بی شرمانه، توهین به ملت ایران و ضد استقلال و حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: درست است که این اقدام آنها کاری بی‌ارزش و بی اثر است، اما همین که دوباره استعمارگران به خود اجازه بدهند که بیایند و چنین اقدام وقیحانه و زشتی انجام دهند، این موجب برافروختن خشم انقلابی ملت ایران خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با دخالت تجاوزگرانه اجانب اظهار داشت: این دخالت، راهبردهای تجاوزگرانه ای است که از سوی آمریکا و انگلیس نسبت به ملت و کشور ایران اتخاذ شده و مقامات کشور نباید این را دست کم بگیرند. آنهایی که آمریکا و انگلیس از آنها حمایت کردند اگر اعلام برائت از آمریکا و انگلیس نکنند مجرمند و در آن توهینی که به ایران شده شریکند و آنها با اشخاصی که دشمنی و مخالفت می کنند، باید آن اشخاص مورد احترام بیشتر ملت ایران قرار بگیرند. امام(ره) برای این ملاک تعیین کردند، فرمودند: هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند معلوم می شود عیبی در کار است.

عضو شورای عالی امنیت ملی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس سردمداران جبهه کفر، شرک و نفاق و فرماندهان جبهه شیطان علیه مسلمین و بشریت هستند. نمی توانند که هم سویی با ملت یا بخشی از ملت حتی یک نفر از ملت ایران پیدا بکنند و این معنادار است و اتفاق عمیق و بزرگی است که افتاده. همه ملت و مسئولین ما باید به آن توجه کنند.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه مسئولین سیاست خارجی کشور باید با این موضوع به شدت برخورد کنند و نسبت به دولت های آمریکا و انگلیس اعتراض کنند، گفت: این موضوع مثل یک مداخله نظامی است. چطور اگر آمریکا و انگلیس یا هر کشور دیگری یک مامورش خواسته یا ناخواسته از مرزهای جمهوری اسلامی تجاوز بکند، نیروهای مسلح باید به وزارت خارجه اعلام کنند و وزارت امور خارجه از آن کشور توضیح بخواهد و به آن کشور اعتراض بکند و آن را دفع کند(مشکلی که پیش آمده) و اگر نشد باید با وسیله نظامی آن را دفع کرد. این هم یک تجاوز است.

وی تصریح کرد: دخالت در انتخابات در یک ملت مستقل، آن هم در رأی یک ملت، این یک تجاوز سهمگین است و باید اعتراض، بازخواست و آثارش رفع بشود و گرنه ملت ایران خودش می داند چه جوری آثار آن را رفع کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان