رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

مهندسی انتخابات ایران در سفارت انگلیس/ همسویی لیست غرب با لیست هاشمی/ لندن حذف شخصیت های مورد تایید امام را می خواهد

  • شناسه خبر: 90141
مهندسی انتخابات ایران در سفارت انگلیس/ همسویی لیست غرب با لیست هاشمی/ لندن حذف شخصیت های مورد تایید امام را می خواهد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این مسئله مهم است که چه قضیه ای در تهران در لیستی که آقای هاشمی و دیگران بستند مورد توجه دشمن قرار گرفته که آن ها را تقویت می کنند.

خانه » آخرین اخبار » مهندسی انتخابات ایران در سفارت انگلیس/ همسویی لیست غرب با لیست هاشمی/ لندن حذف شخصیت های مورد تایید امام را می خواهد

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از  آرمان کرمان، احمد سالک کاشانی در رابطه با حمایت رسانه های بیگانه از برخی کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و تخریب برخی چهره های پیرو ولایت فقیه اظهار کرد: ما از دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی توقعی غیر از جنگ و عملیات روانی و ابراز خصومت نسبت به اصول و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی نداریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انگلستان که سفارت آن درست قبل از انتخابات ایران در تهران باز شد در حقیقت مهندسی انتخابات  کشور ما را با پشتوانه لندن و سایر کشورها مثل آمریکا انجام می دهد چرا که  آن ها به این نتیجه رسیدند که باید به کمک افرادشان که در داخل ایران هستند بیایند و این نکته قابل تاملی است.

سالک کاشانی تصریح کرد: غربی ها برای تقویت این افراد باید سیاستی را به کار ببرند که مهندسی سفارت انگلستان در تهران رقم زده است و آن چیزی نیست جز،حذف شخصیت های بزرگی که مورد تایید امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران هستند از جمله حذف آیت الله مصباح، جنتی و علم الهدی و حتی در استان هایی مثل اصفهان گفتند آیت الله نمازی،مهدوی، عبداللهی هم باید حذف شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان حتی در انتخابات مجلس ما هم دخالت کرده اند، عنوان کرد: آن ها برای مجلس شورای اسلامی نیز تعیین کردند که چه کسانی باید از مجلس حذف شوند و این سیاست شیطانی است که توسط آن ها و واداده های آن ها در داخل کشور در حال پیگیری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به صحبت امام خمینی( ره) در چنین شرایطی اذعان کرد: امام خمینی(ره) یک معیاری را در این زمینه ارائه کردند که هر گاه دشمنان به شما حمله کردند و شما را مورد هجمه قرار دادند باید خوشحال باشید و اگر تعریفتان را کردند این یک علامت سوال است.

سالک کاشانی خاطر نشان کرد: این مسئله مهم است که چه قضیه ای در تهران در لیستی که آقای هاشمی و دیگران بستند مورد توجه دشمن قرار گرفته که آن ها را تقویت می کنند و همان افرادی را که مهندسی تبلیغات انگلیس حذف کرده است این آقایان در داخل هم حذف می کنند لذا واضح است یک همسویی بین جریانات داخل و بیرون کشور است.

وی در پایان تاکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که مردم ایران آن قدر هوشیارهستند و پیر استعمار یعنی انگلیس و آمریکای جنایتکار را می شناسند که هر آنچه که آن ها تعریف کنند بر خلاف آن را رای می دهند و ما مطمئن هستیم آیات عظامی که اسم بردند در سطح کشور و تهران رای بالایی خواهند آورد و اینجاست که انگلیس و اربابشان که لابی صهیونیسم است مایوس تر خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان