بگوویچ در برنامه عصر ورزش؛

با حمایت هواداران به لیگ برتر صعود خواهیم کرد

  • شناسه خبر: 90112
با حمایت هواداران به لیگ برتر صعود خواهیم کرد

وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود، ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد این تیم مجددا از دیدار مقابل پارسه تهران آغاز شود.

خانه » آخرین اخبار » با حمایت هواداران به لیگ برتر صعود خواهیم کرد

به گزارش “خانه خشتی” بگوویچ در رابطه با عملکرد کلی تیم فوتبال مس کرمان در نیم فصل اول با بیان اینکه در ابتدای فصل با توجه به جذب ۱۵ بازیکن جدید، برای هماهنگی آنان با مجموعه تیم نیاز به زمان داشتیم افزود: در اواخر نیم فصل اول به این هماهنگی دست یافتیم و حتی توانستیم بازیکنان جوانی از خود استان کرمان به تیم معرفی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال یک گلزن، یک بازیکن در سمت چپ و یک هافبک بازیساز بوده است افزود: با توجه به این سعید دقیقی، میلاد جعفری، احسان پورشیخعلی و صادق گشنی را جذب کردیم.

وی با تاکید بر اینکه بحران همیشه برای تیم های بزرگ وجود دارد و متاسفانه ما هم از آن مستثنی نبودیم خاطرنشان کرد: احساس می کنم بعد از پیروزی مقابل داماش گیلان انرژی و شور و شوق لازم در تیم کمتر شد و این روی کار تیم تاثیر گذاشت و باعث کسب نتایج ضعیف شد و حتی اعتقاد دارم داوری ها هم کمی بر روی کار ما تاثیر داشت. بگوویچ تصریح کرد: از تماشاگران مس در کرمان می خواهم بیایند و در ورزشگاه همانند تماشاگران سایر تیم ها از جمله نساجی از ما حمایت کنند.

سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه از مدیرعامل محترم باشگاه و اعضای هیات مدیره به دلیل حمایت از خود و کادرفنی تشکر می کنم خاطرنشان کرد: باید بتوانم به بهترین وجه پاسخگوی اعتماد آنان باشم و مطمن باشید از ته قلب و با تمام توان تلاش خود را خواهم کرد که پاسخگوی اعتماد آنان باشم.

وی در رابطه با فرصت سوزی فراوان مهاجمین این تیم در نیم فصل دوم با بیان اینکه به نظر من بچه ها برای زدن گل به آرامش بیشتری نیاز دارند و باید به خود اطمینان داشته باشند افزود: باید تلاش خود را بیشتر کنند و برای گلزنی توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

بگوویچ در رابطه با کنار گذاشتن چهار بازیکن مس بعد از تساوی خانگی در مقابل نفت مسجد سلیمان افزود: برای من پاسخگویی در برابر باشگاه و هواداران از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد و هیچ بازیکنی حق ندارد خود را بالاتر از باشگاه بداند و به هر حال تصمیم گرفته شد چهار بازیکن کنار گذاشته شوند که از جمع این چهار نفر عباس کاظمیان و محمد مختاری مجددا به تمرینات بازگشتند.

سرمربی مس کرمان با تاکید بر اینکه طبق برنامه ریزی خود تا کنون پنج امتیاز از دست داده است خاطرنشان کرد: در مقابل شهرداری اردبیل و نفت مسجد سلیمان باید پیروز می شدیم و در دو دیدار خارج از خانه که شکست خوردیم حداقل باید دو امتیاز کسب می کردیم.

وی با بیان اینکه تیم هایش همیشه در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتند افزود: نتایج من در مس رفسنجان در سال اول گواه این ادعاست و در سال دوم نیز با توجه به از دست دادن تعدادی از بازیکنان تاثیر گذار تیم نتایج بد نبوده است.

بگوویچ در رابطه با تغییرات در ترکیب تیم در هفته های اخیر با اشاره به اینکه مصدومیتهای متعدد به خصوص بعد از بازی ایرانجوان و همچنین تنزل کوروش ملکی در درون دروازه باعث این تغییرات شد که وی تصمیم گرفت این شانس را به دیگر بازیکنان از جمله ارشاد یوسفی پر تجربه در درون دروازه بدهد و حتی از بین مجید حیدری و محمد مختاری تصممیم گرفته است این شانس را به حیدری دهد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه انتظارات من با توجه به حضور در تیم های مختلف در داخل و خارج از ایران از تماشاگران کرمانی زیاد است خاطرنشان کرد: احساس می کنم تماشاگران کرمانی کمی حساس هستند اما من از صمیم قلب آنها را دوست دارم و از آنها می خواهم بیایند و از تیم شهر خودشان حمایت کنند.

ذره بین، وقت اضافه و گزارشاتی از مسابقات هفت سنگ نوجوانان کشور در کرمان و تمرین تیم فوتبال مس کرمان به همراه خلاصه دیدارهای نمایندگان فوتبال استان در لیگ دسته اول کشور در کنار بخش ویژه که اشاره به بررسی ورزش شهرستان سیرجان داشت از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با مهمترین عامل ناکامی تیم فوتبال مس کرمان در هفته های اخیر بود که در پایان ۵۶ درصد به حواشی، ۳۱ درصد به کادرفنی و ۱۳ درصد نیز به بازیکنان رای دادند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسینی

    بایدوینگو هم از مدیرعامل محترم باشگاه مس کرمان و اعضای هیات مدیره به دلیل حمایت تشکر کند چون علاوه بر۱۶میلیارد اول فصل دارند پی درپی ریخت وپاش میکنند!!! بیچاره مس رفسنجان که با همان ۳میلیارد اول فصل باید بسازد وبسوزد مس ودود وسم ملا ماست منافعش به کام کرمانیها؟؟؟!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان