مسئول هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رفسنجان:

هیچ کس به خاطر خط و خطوط سیاسی رد صلاحیت نشده است

  • شناسه خبر: 89986
هیچ کس به خاطر خط و خطوط سیاسی رد صلاحیت نشده است

مسئول هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رفسنجان گفت: شورای نگهبان به خاطر سلیقه ها و خط و خطوط سیاسی هیچ کسی را رد صلاحیت نشده و در روند تایید صلاحیت ها مشکلات اخلاقی و کاری در نظر گرفته شد و وجدانمان راحت است.

خانه » آخرین اخبار » هیچ کس به خاطر خط و خطوط سیاسی رد صلاحیت نشده است

به گزارش “خانه خشتی“، حسین صفری در جمع مسئولان ستاد انتخابات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار اظهار داشت: شهداء جان خود را به خاطر نظام و دین فدا کردند نه به خاطر خط و خطوط و سلیقه ها ، درواقع سلیقه ها برای گرم تر شدن تنور انتخابات است.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان به خاطر سلیقه ها و خط و خطوط سیاسی هیچ کسی را رد صلاحیت نشده و در روند تایید صلاحیت ها مشکلات اخلاقی و کاری در نظر گرفته شد و وجدانمان راحت است.

صفری خاطر نشان کرد: روال بررسی صلاحیت ها به این صورت بوده که بیش از ۱۰۰ نفر مسئول اطلاع رسانی از اطراف شهرستان اخبار و اطلاعات را جمع آوری و دسته بندی کرده و به رده بالاتر ارسال و نتیجه گیری شده است.

وی با بیان اینکه کاندیداها از روی نماینده هایشان شناخته می شوند تصریح کرد: انتصابها و انتخابهای یک نامزد انتخاباتی معرف اوست و باید در تعیین نماینده و مسئولین ستادها دقت لازم صورت گیرد.

صفری بیان داشت: هیچ یک از کاندیداها نیستند که فتنه ۸۸ را فتنه نداند از نظر سلیقه ای اکثر کاندیداهای این دوره در رفسنجان اصلاح طلب هستند و در انتخاب آنها سلیقه ای عمل نشده است.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید از تخریب و توهین دیگری خودداری کنند گفت: ما باید جوابگوی زیر سوال بردن یک مومن باشیم و با این روش نمی توانیم به اهداف خودمان برسیم.

مسئول هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رفسنجان خاطر نشان کرد: برخی نشریه ها در تیتر اول خود به رد صلاحیت ها اشاره و به شورای نگهبان توهین کردند و بنده از فرماندار خواستم تا برخورد جدی با اینها صورت گیرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان