مردم مصر فردا در حمایت از مرسی تظاهرات می‌کنند

  • شناسه خبر: 8985
مردم مصر فردا در حمایت از مرسی تظاهرات می‌کنند

خانه خشتی: احزاب و گروه‌های انقلابی مصر در فراخوانی از مردم این کشور دعوت کردند، فردا در تظاهراتی شرکت کنند که در حمایت از دستور محمد مرسی در لغو انحلال پارلمان مصر برگزار می‌شود. خانه خشتی به نقل از فارس،احزاب و گروه‌های انقلابی مصر با دادن فراخوانی از مردم این کشور دعوت کردند، فردا با […]

خانه » آخرین اخبار » مردم مصر فردا در حمایت از مرسی تظاهرات می‌کنند

خانه خشتی: احزاب و گروه‌های انقلابی مصر در فراخوانی از مردم این کشور دعوت کردند، فردا در تظاهراتی شرکت کنند که در حمایت از دستور محمد مرسی در لغو انحلال پارلمان مصر برگزار می‌شود.

خانه خشتی به نقل از فارس،احزاب و گروه‌های انقلابی مصر با دادن فراخوانی از مردم این کشور دعوت کردند، فردا با برپایی تظاهراتی میلیونی در میدان التحریر حمایت خود از دستور محمد مرسی، رئیس‌جمهوری مصر درباره از سرگیری فعالیت پارلمان را اعلام کنند.

جماعت اخوان المسلمون مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در تظاهرات میلیونی فردا شرکت خواهد کرد.

این جماعت همچنین امروز در فراخوانی مجزا مردم این کشور را برای شرکت در تظاهرات فردا، سه‌شنبه در حمایت از دستور محمد مرسی درباره لغو انحلال پارلمان دعوت کرد.

این درحالی است که صد‌ها مصری امروز با تجمع در میدان التحریر با برگزاری جشن و پایکوبی از تصمیم اخیر رئیس جمهوری منتخب این کشور در لغو انحلال پارلمان حمایت کردند.

دادگاه عالی قانون اساسی مصر در نشست امروز خود جهت بحث و رایزنی درباره تصمیم اخیر مرسی اعلام کرد که احکام صادر شده توسط این دادگاه نهایی و غیر قابل تغییر یا تجدید نظر است و مجلس الشعب همچنان منحل می‌باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان