راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان مشخص شد؛

تخریب اصولگرایان اولین راه رسیدن به بهارستان

  • شناسه خبر: 89713
تخریب اصولگرایان اولین راه رسیدن به بهارستان

اصلاح طلبان با نزدیکی به ایام انتخابات ، روند تخریب اصولگرایان را برای نمایان کردن لیست خود آغاز کرده اند.

خانه » آخرین اخبار » تخریب اصولگرایان اولین راه رسیدن به بهارستان

به گزارش “خانه خشتی“، با مشخص شدن اوضاع کاندیداها در تبریز تئوری های متعددی برای حضور در انتخابات پیش گرفته شد ، اصولگرایان با جمع کردن کاندیداها خود دور یک میز، سعی بر ارائه لیست واحد دارند و اصلاح طلبان نیز علی رغم اختلافات داخلی خود می خواهند به اجماع مشترکی از کاندیداهای شناخته نشده برسند.

اما با رد صلاحیت چهره های تندرو و منسوبین به فتنه جبهه اصلاحات ، این جناح سیاسی سر راست ترین مسیر خود را برای رسیدن به بهارستان ، تخریب شورای نگهبان و جناح رقیب می داند.

تیم دولت آغازگر این بازی شد و سعید شبستری در روزهای گذشته در همایش “انقلاب اسلامی ، زنان و تحکیم بنیان خانواده” در سخنانی به شدت جناح رقیب خود را زیر سوال برده و آغازگر بازی سیاسی علیه جبهه اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

وی در سخنان خود ضمن زیر سوال بردن عملکرد اصولگرایان از مردم خواست تا به این جناح رای مثبت ندهند این در حالی است که دولت بارها و بارها سخن از بی طرفی خود در انتخابات زده است.

این تنها مورد اتفاق افتاده نبوده و اصلاح طلبان در اظهارات خود همچنان تخریب اصولگرایان را در پیش گرفته اند؛

بهبودی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با اشاره به عملکرد اصولگرایان در سخنان خود اظهار کرده است: “امیدوارم شخصی همچون رییس دولت نهم و دهم به نظام اجرایی کشور بازنگردد.”

یکی از کاندیداهای اصلاح طلب تبریز در سخنان خود نیز همین روند را در پی داشته و گفته است: “ما همه این نمایندگان را محترم می شماریم، اما باید اعتراف کنیم که این دوستان در کمال تاسف از این که به یک اتحاد درونی دست پیدا کنند، ناکام ماندند. جالب آنکه این همگرایی حتی در برهه‌ای هم که غالب نمایندگان گرایش اصولگرایی داشته‌اند حاصل نشد.”

یک فعال سیاسی اصلاح طلب استان نیز در سخنان خود از عدم کارکرد اصولگرایان سخن به میان آورده و اذعان داشته است: “مردم حالا می بینند که هر قدر از صحنه دوری می کنند، دیگرانی به میدان می آیند که نمی توانند کشور را درست و عقلانی مدیریت کنند.”

و هزاران مورد دیگر که اصلاح طلبان به صراحت به تخریب جناح رقیب خود پرداختنه اند البته این تئوری زمانی رقم خورد که اصلاح طلبان درصددند افراد شناخته نشده را به عنوان لیست انتخاباتی خود معرفی نمایند به همین دلیل به صراحت می توان گفت که ماشین تخریب اصلاح طلبان شروع به کار کرده و منسوبین این جناح سیاسی می خواهند با این حرکت ، فضای سیاسی جامعه را ملتهب نمایند که البته این موضوع فارغ از اخلاق مداری در انتخابات خواهد بود.

با این همه باید منتظر ماند و دید که آیا روند تخریب اصلاح طلبان نسبت به جریان اصولگرا با نزدیکی به ایام انتخابات شدت بیشتری خواهد گرفت؟
انتهای پیام/

منبع: دانا

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان