مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان اکران شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 89684
مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان اکران شد / تصاویر

مستند «خاطرات خانه متروک» به کارگردانی مهدی فارسی در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) اکران شد.

خانه » آخرین اخبار » مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان اکران شد / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، مستند جذاب «خاطرات خانه متروک» که از سری فیلم های جشنواره عمار است به کارگردانی مهدی فارسی و به همت واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج) در تالار خیام اکران شد.
«خاطرات خانه متروک» اولین مستند بلند مهدی فارسی در مقام کارگردان است که محسن یزدی و مرکز مستند سوره حوزه هنری، تهیه کنندگی آن را برعهده دارند. این فیلم فاخر ، نگاهی گذرا به پاره‌ای از رخدادهای پراکنده، تلخ و شیرین و در عین حال فراموش شده جنگ جهانی اول در ایران می باشد.
در این مستند، روایت‌هایی از وقایع آن دوران شهرهای مختلف کشور مثل ارومیه، خوی، قزوین، بوشهر، رشت، تهران و … بیان شده است که به رغم بزرگی آن وقایع، امروز تقریباً هیچ چیز از آنها گفته نمی شود و کمتر کسی است که با دیدن مستند غافلگیر نشود.

علاقه‌مندان برای اکران مستند «خاطرات خانه متروک» می‌توانند عبارت «درخواست اکران خاطرات خانه متروک» رابه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند و در صورتی که با مشکل مواجه شدند با شماره ۰۹۱۴۸۵۵۵۶۰۸ (غیباله زاده) تماس بگیرند.

مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان-خانه خشتی مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان-خانه خشتی مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان-خانه خشتی مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان-خانه خشتی مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان-خانه خشتی مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان-خانه خشتی مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان-خانه خشتی مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان-خانه خشتی

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان مستند «خاطرات خانه متروک» در رفسنجان اکران شد مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عکاس محله

    عجب استقبال بی نظیری شده حالا چه میشد این فیلمها را درداخل شهر برای عموم به نمایش میگذاشتن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان