افزایش مرخصی زایمان از ۶ به ۱۲ ماه، تولد فرزند دوقلو و مرخصی یک ماهه پدر

  • شناسه خبر: 8920
افزایش مرخصی زایمان از ۶ به ۱۲ ماه، تولد فرزند دوقلو و مرخصی یک ماهه پدر

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از زنان نیوز: رئیس مرکز امور زنان با اشاره به تدوین لایحه اصلاح ترویج تغذیه با شیر مادر با همکاری وزارت بهداشت و تقدیم آن به هیئت دولت از افزایش مرخصی زایمان زنان به ۱۲ ماه و پیش بینی مرخصی یک ماهه پدر در زایمان‌های دوقلو خبر داد. […]

خانه » آخرین اخبار » افزایش مرخصی زایمان از ۶ به ۱۲ ماه، تولد فرزند دوقلو و مرخصی یک ماهه پدر

به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از زنان نیوز: رئیس مرکز امور زنان با اشاره به تدوین لایحه اصلاح ترویج تغذیه با شیر مادر با همکاری وزارت بهداشت و تقدیم آن به هیئت دولت از افزایش مرخصی زایمان زنان به ۱۲ ماه و پیش بینی مرخصی یک ماهه پدر در زایمان‌های دوقلو خبر داد.

مریم مجتهد زاده در‌خصوص اصلاح لایحه ترویج تغذیه با شیر مادر اظهار داشت: این لایحه در قالب پیشنهاد مشترک مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت بهداشت ارائه شد.

وی افزود: ماده نخست این لایحه پیشنهادی به ارتقای سلامت شیرخواران و مادران تأکید دارد، توسعه تغذیه با شیر مادر، جلوگیری از روش‌های نامناسب تغذیه شیرخواران و کسب اطمینان از توزیع و مصرف صحیح و مناسب شیر خشک از سایر محورهای لایحه اصلاح قانون ترویج تغذیه با شیر مادر است.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه مدت مرخصی زایمان و شیردهی در این لایحه ۹ ماه و برای زایمان‌های دو قلو و بیشتر ۱۲ ماه در نظر گرفته شده است، گفت: بر اساس لایحه ارائه شده پدران می‌توانند پس از تولد فرزند از ۱۰ روز مرخصی بدون احتساب تعطیلات به منظور حمایت از مادران و مشارکت در مراقبت از نوزاد استفاده کنند که این مدت در حالت دوقلو بودن فرزندان یک ماه خواهد بود.

برچسب ها:
افزایش مرخصی زایمان از 6 به 12 ماه، تولد فرزند دوقلو و مرخصی یک ماهه پدر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان