پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

پروژه های عمرانی بخش فردوس افتتاح شد / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین رفسنجان چندین پروزه عمرانی بخش فردوس افتتاح و به بهره برداری رسید.

چهار دفتر دهیاری در روستاهای مهدی آباد، علی آباد، شجاع آباد و جوادیه مرتضوی با مجموع زیربنای ۳۵۵ متر مربع و اعتبار ۲۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات خودیاری و دهیاری از جمله طرح های افتتاحی امروز بود.

روشنایی معابر بلوار امام رضا(ع) با نصب ۲۷ تیر روشنایی با اعتبار ۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری روستای ناصح آباد و خانه بهداشتی با اعتبار ۷۰ میلیون تومان در ۸۵ متر مربع ساخته شده به همت خیر ایرج صادقی از دیگر طرح های امروز بود.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر هزار متر جدول گذاری، ۳۰ هزار مترمربع زیرسازی و ۲۵ هزار متر مربع آسفالت بین روستایی بخش فردوس با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان از محل شرکت تعاونی دهیاری نیز به بهره برداری رسید.

خانه بهداشت روستای رکن آباد نیز دیگر طرح افتتاحی امروز بود و ۹۰ میلیون تومان اعتبار این طرح از محل زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تامین شده است و اجرای آن توسط کمیته امداد امام(ره) صورت گرفته است.

راه ارتباطی روستاهای محمد آباد هراتی و علی آباد هراتی با متراژ ۲۴ کیلومتر و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طرح های راه و شهرسازی در بخش فردوس بود که صبح امروز با حضور مسئولین به بهره ربرداری رسید.

در ادامه طرح های افتتاحی بخش فردوس جداول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان مطهری، جدول گذاری و سنگ فرش خیابان ولیعصر(عج)، زیر سازی و آسفالت کوچه های خیابان های ولیعصر (عج) و امام خامنه ای(معظم له) ، نصب المان میدان، جداول گذاری، سنگ فرش و روکش آسفالت خیابان امام(ره) شهر صفائیه نیز به بهره برداری رسید که اعتبار ۴۴۵ میلیون تومانی این طرح ها  از محل اعتبارات شهرداری این شهر تامین شده است.

آسفالت ۱۴ هزار متر مربع کوچه های روستای رکن آباد با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان نیز دیگر طرح افتتاحی امروز بود.

خروج از نسخه موبایل