قهوه خانه هایی که بسته شدند، بسته شده هایی که باز شدند/ برخورد تبعیضی متولیان امر با وجود اعتراض بزرگان شهر در رفسنجان

  • شناسه خبر: 8849
قهوه خانه هایی که بسته شدند، بسته شده هایی که باز شدند/ برخورد تبعیضی متولیان امر با وجود اعتراض بزرگان شهر در رفسنجان

در گزارش قبلی به موضوع رشد بسیار سریع قهوه خانه ها (خانه های خطر) که در آنها قلیان عرضه می شد پرداختیم. بعد از گذشت مدتی (پس از انتشار گزارش خانه خشتی) این خانه های خطر بسته شدند اما علی رغم اتفاق نظر بزرگان شهر و تاکید موکد امام جمعه محترم تعدادی از این مکان […]

خانه » آخرین اخبار » قهوه خانه هایی که بسته شدند، بسته شده هایی که باز شدند/ برخورد تبعیضی متولیان امر با وجود اعتراض بزرگان شهر در رفسنجان

در گزارش قبلی به موضوع رشد بسیار سریع قهوه خانه ها (خانه های خطر) که در آنها قلیان عرضه می شد پرداختیم. بعد از گذشت مدتی (پس از انتشار گزارش خانه خشتی) این خانه های خطر بسته شدند اما علی رغم اتفاق نظر بزرگان شهر و تاکید موکد امام جمعه محترم تعدادی از این مکان ها باز دایر شدند! به عنوان مثال در یکی از پارک ها شهر(که باید محیطی سالم باشداما همه جنسی آنجا یافت می شود). دلیل را که جویا شدیم پاسخ آمد این ها از قبل مجوز داشته اند!

طبق این استدلال پس کسانی که از قبل جرمی را مرتکب شده اند مجرم نیستند و با کسانی که جدید جرمی مرتکب می شوند باید برخورد کرد!!!
اگر مجوزی وجود دارد باید برای همه وجود داشته باشد، اگر این گونه مکان ها غیر مجاز هستند پس باید برای هیچکس مجوزی نباشد و تبعیض در برخورد معنی نمی دهد! اگر داستان چیز دیگری است مسائل دیگری پشت پرده است (مسائل اقتصادی، آشنایی و…) از متولیان امر تقاضا داریم که مردم را هم مطلع کنند.
جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا اینقدر قدرت دارد که در مقابل مجرمین بین المللی ذره ای کوتاه نمی آید و حال اینکه برخورد با کسانی که اینگونه مکان ها را دایر می کنند و جوانان را به سوی تباهی سوق می دهند که کاری ندارد برای کشور سرافرازمان. امیدواریم متولیان امر پاسخ گو باشند و خانه خشتی در آینده در صورت عدم برخورد و ادامه این رفتار تبعیضی اطلاعات بیشتری در اختیار خوانندگان خود قرا می دهد.
جای سوال دارد که بجای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و ترویج امر به معروف مکان های قانونی (یعنی با مجوز مسئولین) برای ترویج منکر دایر می شود و نکته جالب این است که وجود چنین مکان هایی مورد اعتراض معتمدین شهر می باشد و انگار زور قلیانی ها از معتمدین شهر بیشتر است!
چرا ما نمی خواهیم از نعمتی بنام فکر که خداوند در وجودمان نهاده است استفاده کنیم و همیشه کار ساده تر را انتخاب می کنیم؟! بهتر است این مکان ها را با شیوه های نوین تغییر کاربری داده شوند.

 

برچسب ها:
تبعیض، مشئولین، رفسنجان، قلیان، قهوه خانه ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان