کشاورزان رفسنجان تسهیلات انتقال آب دریافت می‌کنند

  • شناسه خبر: 8799
کشاورزان رفسنجان تسهیلات انتقال آب دریافت می‌کنند

خانه خشتی: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به خشکسالی و کمبود آب کشاورزان رفسنجان تسهیلات انتقال آب دریافت می‌کنند. خانه خشتی، رضا بمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رفسنجان اظهار داشت: در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی با توجه به توجیه‌پذیر بودن و ضرورت حمایت از بهینه‌سازی مصرف آب در باغ‌های […]

خانه » آخرین اخبار » کشاورزان رفسنجان تسهیلات انتقال آب دریافت می‌کنند

خانه خشتی: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به خشکسالی و کمبود آب کشاورزان رفسنجان تسهیلات انتقال آب دریافت می‌کنند.

خانه خشتی، رضا بمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رفسنجان اظهار داشت: در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی با توجه به توجیه‌پذیر بودن و ضرورت حمایت از بهینه‌سازی مصرف آب در باغ‌های پسته از طریق لوله‌گذاری، ۱۲۵ مورد پرونده متقاضیان تسهیلات لوله‌گذاری به طول ۱۸۵ هزار و ۱۲۱ متر و با مبلغ ۲۸ هزار و ۹۶ میلیون ریال بررسی و تصویب شد.

وی بیان داشت: همچنین پنج مورد متقاضیان تسهیلات احداث استخر ذخیره آب و ۱۶ مورد تقاضای تسهیلات در بخش تولیدات دامی به تصویب رسید.

بمانی در مورد درخواست‌های متقاضیان گفت: در این کارگروه تقاضای دریافت تسهیلات تجهیز گلخانه به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و احداث گلخانه به مبلغ یک میلیارد ریال موافقت شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه اعتباری معادل ۳ میلیارد ریال برای احداث واحد تولید قارچ خوراکی صنعتی و ۶۸ میلیون ریال برای تجهیز واحد پرورش قارچ ‌خوراکی خانگی تصویب شد.

بمانی خاطرنشان کرد: همچنین با ۹ مورد تقاضای خرید تراکتور موافق شد و مبلغ ۶ میلیارد ریال تسهیلات برای تجهیز دو واحد فرآوری پسته تصویب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به خشکسالی و کمبود آب کشاورزان رفسنجان تسهیلات انتقال آب دریافت می‌کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان