محکومیت ۱۵ میلیارد ریالی متهمان بانک صادرات انار

  • شناسه خبر: 8796
محکومیت ۱۵ میلیارد ریالی متهمان بانک صادرات انار

خانه خشتی: رئیس دادگاه عمومی شهرستان انار گفت: متهمان ردیف اول و دوم بانک صادرات شهرستان انار به تحمل ۵ سال حبس و پرداخت ۱۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند. خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمود کیان‌آرا با اشاره به صدور رأی پرونده بانک صادرات شهرستان […]

خانه » آخرین اخبار » محکومیت ۱۵ میلیارد ریالی متهمان بانک صادرات انار

خانه خشتی: رئیس دادگاه عمومی شهرستان انار گفت: متهمان ردیف اول و دوم بانک صادرات شهرستان انار به تحمل ۵ سال حبس و پرداخت ۱۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمود کیان‌آرا با اشاره به صدور رأی پرونده بانک صادرات شهرستان انار اظهار داشت: بر‌اساس دادنامه صادره هر یک از متهمان ردیف‌های اول و دوم به اتهام مشارکت در کلاهبرداری به تحمل پنج سال حبس و نیز پرداخت ۱۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

وی افزود: متهم ردیف سوم علاوه بر موارد فوق به رد مال مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به بانک صادرات نیز محکوم شده است.

کیان‌آرا در مورد اتهام دیگر متهمان ردیف‌های اول تا سوم مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع‌ بیان داشت‌: ۱۸ ماه حبس نیز از لحاظ اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان انار ابراز داشت: نظر به اینکه رأی مذکور در مرحله دادگاه بدوی صادر و حق اعتراض و رسیدگی مجدد در دادگاه تجدید نظر استان فراهم است و باید تا زمان قطعیت دادنامه از هر‌گونه اظهارنظر عجولانه پرهیز شود.

کیان‌آرا با اشاره به سرعت و قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با جرایم و به ویژه جرائم اقتصادی حسب تأکید ریاست قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در مورد پرونده مذکور با توجه به تعداد زیاد متهمان و شکایات که بیش از ۱۱۰ نفر بوده و همچنین حجم زیاد پرونده که به بیش از یک هزار و ۳۰۰ صفحه رسیده، نشانگر عملکرد دستگاه قضائی است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان