نخبه دانش آموز : علم و ایمان دو شاخصه اصلی جوان برتر ایرانی

  • شناسه خبر: 8760
نخبه دانش آموز : علم و ایمان دو شاخصه اصلی جوان برتر ایرانی

مهسا براتی دانش آموز نخبه و بسیجی که موفق به کسب رتبه کشوری جوان برتر از جشنواره اجتماعی حضرت علی اکبر (ع) در بخش دانش آموزی شد، علم و ایمان را دو شاخصه اصلی جوان برتر ایرانی دانست. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بیست، مهسا براتی که به دلیل ثبت اختراع و فعالیت […]

خانه » آخرین اخبار » نخبه دانش آموز : علم و ایمان دو شاخصه اصلی جوان برتر ایرانی

مهسا براتی دانش آموز نخبه و بسیجی که موفق به کسب رتبه کشوری جوان برتر از جشنواره اجتماعی حضرت علی اکبر (ع) در بخش دانش آموزی شد، علم و ایمان را دو شاخصه اصلی جوان برتر ایرانی دانست.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بیست، مهسا براتی که به دلیل ثبت اختراع و فعالیت های که در بسیج دانش آموزی داشته به عنوان جوان برتر در جشنواره اجتماعی حضرت علی اکبر (ع) در بخش دانش آموزی انتخاب شد درباره وظیفه اصلی جوان برتر گفت: یک جوان برتر و نخبه باید در عرصه علم پیشتاز باشد و در کنار آن ایمان قوی داشته باشد یعنی علم و ایمان را در کنار هم داشته باشد.
وی وظیفه اصلی جوانان برتر و نخبه کشور را در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی کمک به تولید علم عنوان کرد و افزود: یک جوان برتر باید در سال تولید ملی مشکلاتی را که کشورمان در عرصه علم دارد شناسایی و در رفع آن به مسئولین کمک کند به این ترتیب شعار ملی امسال محقق خواهد شد و در عرصه علمی کشورمان به خودکفایی خواهد رسید.
جرائت داشتن و نهراسیدن از مشکلات مالی و نداشتن حامی، توصیه هایی است که این دانش آموز نخبه به دیگر دانش آموزان دارد و در این زمینه معتقد است: جوان ایرانی باید در هر عرصه ای که فکر می کند می تواند موفقیتی در آن زمینه کسب کند وارد شود و مواردی مانند مشکلات مالی یا نداشتن حامی و یا شک در رسیدن به موفقیت او را از در ورود به عرصه های علمی باز ندارد، زیرا چنین مشکلاتی همیشه وجود داشته و دارد و این توکل به خداوند و سعی و تلاش است که فرد را به موفقیت می رساند.
مهسا براتی در پایان گفت: دانش آموزان ما باید به این نکته هم توجه داشته باشند که در قبال شهدای دانش آموزان یک دین و وظیفه بزرگ بر عهده دارند و همان طور که آنها در جبهه های عملی شرکت کردند ما هم امروز برای احقاق این دین باید در جبهه های علمی شرکت کنیم و با سربلندی از آن خارج شویم.

برچسب ها:
نخبه دانش آموز : علم و ایمان دو شاخصه اصلی جوان برتر ایرانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان