پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

جشن تولد چهارسالگی خانه خشتی رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، شب گذشته مراسم جشنی به مناسبت آغاز دهه مبارک و شکوهمند فجر و چهارمین سال تاسیس پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی با حضور امام جمعه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای شهر، مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگان، مدیر رادیو شهری و جمع از دیگر مسئولین شهرستان رفسنجان و دوستداران این سایت خبری در محل سالن زکریا برگزار شد.

این جشن که بیش از ۳۰۰ نفر از هواداران پایگاه خبری خانه خشتی در آن حضور داشتند با برنامه هایی همچون خاطره گویی مسئولان، سرود دانش آموزان مدرسه امام حسن مجتبی(ع)، نمایش طنز، قرائت کلپوره خانه خشتی و اهدای تندیس همراه بود.

روح الله بادپروا مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی در آغاز این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: به هر حال جنس کار رسانه و خبرنگاری اینطور بوده و هست که عده ای مخالف و عده ای مشتاق و دوستدار آن شوند هرچند که بنا نیست همه از ما تعریف کنیم اما با کسی سرجنگ نداریم، یکسری خط قرمز ها را تعریف کردیم و بر روی آنها ثابت قدم هستیم.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که از اغاز تاسیس این پایگاه خبری تا به امروز دست یاری رساندند خاطر نشان کرد: خوشحال هستم که هیات تحریریه پابکار و دلسوزی داشتم و با همه مشکلات و سختی های کار در کنار خانه خشتی ماندند.

 

تنظیم: مریم مرادی

عکس: سید محمد حسینی

خروج از نسخه موبایل