کارشناس داوری؛

علیرضا کهوری: باید از داوران کرمانی حمایت شود

  • شناسه خبر: 87249
علیرضا کهوری: باید از داوران کرمانی حمایت شود

علیرضا کهوری کمک داور اسبق فوتبال کشورمان که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود، خواستار حمایت بیشتر از داوران کرمانی توسط هیات فوتبال استان شد.

خانه » آخرین اخبار » علیرضا کهوری: باید از داوران کرمانی حمایت شود

به گزارش “خانه خشتی“، کهوری با بیان اینکه در سال ۱۳۶۶ مدرک درجه سه داوری را کسب کرده است و همزمان با بازی فوتبال در آموزشگاهها به این رشته علاقمند شده است افزود: کمیته داوران جیرفت در یکی از روزها از او خواسته تا به عنوان کمک داور در یک دیدار حاضر شود و از آن روز وی به این رشته علاقمند شده است.

وی در رابطه با وضعیت داوری فوتبال در استان کرمان با تاکید بر اینکه شاید از لحاظ کیفیت خوب باشد اما از لحاظ کمیت خوب نیست خاطر نشان کرد داوران کرمانی در استان از حمایت کافی برخوردار نیستند و باید از طرف کمیته داوران و ارتباطات در فدراسیون مورد حمایت قرار گیرند تا تعداد داوران کرمانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول افزایش یابند.

کمک داور اسبق فوتبال ایران با بیان اینکه هیات فوتبال کرمان در فدراسیون صاحب کرسی است افزود: مسئول کمیته داوران استان باید با فدراسیون مراوده داشته باشد تا استفاده از نفرات کرمانی در داوری زیاد شود.

وی ادامه داد متاسفانه ما تیم داوری نداریم و با اینکه نفرات خوبی از کرمان، رفسنجان و حتی جیرفت داریم اما در داوری کشور کمتر از آنها استفاده می شود علیرغم اینکه من معتقدم ما حتی می توانیم بیش از چند تیم داوری همانند مشهد داشته باشیم.

ASREVARZESH11

کهوری با بیان اینکه نفراتی چون مهدوی، آشورماهانی، سلطانی، موسی پور، ملامحمدی و جلالی کسانی هستند که در لیگ برتر و لیگ دسته اول قضاوت می کنند افزود: برای پیشرفت داوری فوتبال در کرمان باید هیات فوتبال استان تلاش لازم و کافی را انجام دهد و تعدد کلاسها و دوره های آموزشی در کنار دعوت از کارشناسان داوری در کرمان قطعا به پیشرفت آن کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد علاوه بر آن برگزاری کلاسهای بدنسازی و استفاده از کارشناسان خارجی هم می تواند به پیشرفت داوری استان کرمان کمک کند.

سرپرست اسبق تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با حضورش در فصل گذشته در باشگاه مس کرمان با بیان اینکه بنا به خواست هیات مدیره وقت و در شرایطی که تیم مس در رتبه یازدهم جدول و ماقبل پایانی حضور داشت برای کمک به این تیم و فوتبال کرمان تصمیم به پذیرش سرپرستی تیم فوتبال این باشگاه گرفتم افزود: جا دارد که از مدیریت آقای امیرسیف الدینی و امیری خراسانی و جو صمیمی که در تیم فوتبال در آن زمان وجود داشت تقدیر و تشکر نمایم.

کهوری در رابطه با ورزش شهرستان جیرفت در سالیان گذشته و حال، با بیان اینکه شهرهای شمالی استان نظیر رفسنجان، شهربابک و سیرجان به دلیل وجود معادن مس و گل گهر از حمایت کافی برخوردارند افزود: اما در جیرفت عدم وجود اسپانسر باعث می شود که ورزش این شهر نتواند عملکرد قابل قبولی علیرغم وجود استعدادهای فراوان داشته باشد و عدم حضور تیم فوتبال ایثار جیرفت در فصل جاری لیگ دسته سوم کشور و تیم فوتبال بانوان جیرفت گواه این ادعاست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین و مدیران در آینده شاهد رشد و شکوفایی بیشتر ورزش جیرفت در سطح استان و کشور باشیم.

ذره بین، وقت اضافه و گزارشی از مسابقات سوارکاری کرمان و همچنین مصاحبه با سه تن از داوران کرمانی حاضر در سطح اول فوتبال کشور و ارتباط تلفنی با سیدرضا مهدوی داور کرمانی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور به همراه خلاصه دیدارهای نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ دسته اول کشور در کنار بخش ویژه که اشاره به بررسی ورزش شهرستان جیرفت داشت از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با وضعیت داوری فوتبال در استان کرمان بود که در پایان ۵۴ درصد آن را متوسط دانستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان