شما هم دعوتید

ویژه مخاطبان/ پیام شما به خانه خشتی چیست؟

  • شناسه خبر: 87124
ویژه مخاطبان/ پیام شما به خانه خشتی چیست؟

در آستانه جشن تولد چهار سالگی پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی، نظرات و دلنوشته های خود درباره خانه خشتی را برای ما ارسال کنید.

خانه » آخرین اخبار » ویژه مخاطبان/ پیام شما به خانه خشتی چیست؟

به گزارش “خانه خشتی“، با نزدیک شدن به روز جشن تولد چهار سالگی اولین نشریه الکترونیکی رفسنجان، هیئت تحریریه این پایگاه خبری در نظر دارد دلنوشته های مخاطبان خوددرباره «خانه خشتی» را دریافت و در روز جشن منتشر کند.

از شما مخاطبان محترم پایگاه اطلاع رسانی «خانه خشتی» خواستاریم نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را تا ظهر روز یکشنبه یازدهم بهمن ماه جاری در بخش دیدگاه های همین نوشته و یا به نشانی kh.kheshti@chmail.ir و آی دی تلگرام @khanehkheshtinews ارسال کنید.

ویژه برنامه جشن تولد پایگاه خبری «خانه خشتی» ساعت پنج و نیم عصر روز یکشنبه یازدهم بهمن ماه در سالن زکریا روبروی حسنیه ثارالله برپا می شود؛ با حضور پر فیض خود روشنی بخش محفل ما باشید.

photo_2016-01-27_11-13-31

برچسب ها:
جشن تولد خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • گمنام

    سلام ورودی هم داره؟ :-)

    پاسخ

    سلام نه نداره

    شمس آبادی

    عالیه متشکریم.مخصوصا خبرها با تصویر یک پیشنهاد: اگر بخش پی گیری در خواست های مردمی که نفع عمومی در آن است وپی گیری آن از مسولین را راه اندازی کنید معرکه می شوید. مثال درخواست مردم رفسنجان برای کشیدن راه آهن به رفسنجان که مطمعنم خواست همه مردم رفسنجانه وباعث پیشرفت وتوسعه شهرمان می شود. ویا جاده رفسنجان به نوق که شما از تصادفات آن به خوبی خبر پخش کردید. یا بحث قیمت پسته -مشکل کمبود آب رفسنجان.که می توانید با پی گیری آنها مردم اقبال بیشتری به شما خواهند داشت. باز هم ممنون از این حرکت فرهنگی خوب شما

    حسن

    واقعا عالیه چون از روزی که شما رو دنبال میکنم تمامی اخبار شهر رو دارم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان