فرماندار رفسنجان:

برجام ثمره تلاش یک گروه و جناح نیست / دهه فجر باید زمینه ساز خلق یک حماسه در ۷ اسفند باشد

  • شناسه خبر: 87104
برجام ثمره تلاش یک گروه و جناح نیست / دهه فجر باید زمینه ساز خلق یک حماسه در ۷ اسفند باشد

فرماندار رفسنجان گفت: برجام ثمره تلاش یک گروه و جناح نیست، برجام یعنی غرور و اقتدار مردم ، نظام، رهبری و دولت، دهه فجر امسال هم جشن استقامت ملت است هم جشن برجام و هم جشن تبعیت و تجدید پیمان با ولایت و رهبری است

خانه » آخرین اخبار » برجام ثمره تلاش یک گروه و جناح نیست / دهه فجر باید زمینه ساز خلق یک حماسه در ۷ اسفند باشد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری ظهر امروز در جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان رفسنجان انقلاب اسلامی ایران را منشا تحولات بزرگ در کشورهای منطقه برشمرد و اظهار داشت: دهه فجر امسال سرآغازی برای خلق حماسه مردمی در ۷ اسفندماه خواهد بود.

وی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت به سرانجام رسیدن برجام تصریح کرد: در این سالهای تهدید، تحریم و دشمنی های مکرر دو عامل ولایت و رهبری و ایستادگی مردم این نظام را نگه داشته است.

ملانوری خاطر نشان کرد: خداوند به حرکتی برخواسته از دین مداری و ولایتمداری و با رهبری پیامبرگونه و مردمی فداکار در دادن هستی و جان خود در راه کشورشان عنایت ویژه ای دارد.

وی افزود: اجرای برجام به معنی مقاومت مردم ایران، اتحاد و همدلی، وحدت و هماهنگی دولت و ملت ، به ثمرنشستن خون شهداء، نتیجه ی ولایت و رهبری و همراه بودن همه در دفاع از ارزش ها است.

ملانوری با بیان اینکه برجام ثمره تلاش یک گروه و جناح نیست تصریح کرد: برجام یعنی غرور و اقتدار مردم ، نظام، رهبری و دولت، دهه فجر امسال هم جشن استقامت ملت است هم جشن برجام و هم جشن تبعیت و تجدید پیمان با ولایت و رهبری است ، جشن دهه فجر یک اعلام حضور جدی مردم در صحنه های انقلاب و امضای طومار آن است.

وی خاطر نشان کرد: کشوری که مردم سالاری یک شعار جدی آن است در شروع حرکت انقلاب موجی را ایجاد خواهد کرد که به ۷ اسفندماه و خلق حماسه ی دیگر برسد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه با کمک همه ادارات و اعضای ستاد دهه فجر، رسانه ها و مطبوعات دهه فجر امسال متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شود اظهار داشت: باید برنامه ها به گونه ای طرح ریزی شود تا کسانی که در جریان برجام از کشورمان سرخورده و ناامید شدند فکر نکنند که شکافی بین مردم و دولت یا قوای سه گانه کشور وجود دارد.

وی افزود: در این ایام باید توانمندی ها به نمایش گذاشته شود و شور و نشاط در جامعه بوجود آید تا زمینه سازی برای حضور پررنگ در انتخابات شود و مردم وارد یک فضای عقلانی برای یک انتخاب شوند.

ملانوری تصریح کرد: مردم زمانی با نشاط پای صندوق های رای می آیند که به نظام ، مسئولان و مدیران اعتماد داشته باشند دهه فجر باید زمینه ی ایجاد این اعتماد باشد.

فراماندار رفسنجان در پایان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۸ پروژه در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه های با هزینه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش های مختلفی ا زجمله صنایع و معادن، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و آموزشی خواهند بود.

گفتنی است در ادامه این جلسه مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر به تشریح برنامه های متنوع خود در این ایام الله پرداختند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان