جشنواره بال پرواز در رفسنجان افتتاح شد.

  • شناسه خبر: 8706
جشنواره بال پرواز در رفسنجان افتتاح شد.

دومین جشنواره بال پرواز با همکاری مؤسسه زنجیره امید هم زمان با شب نیمه شعبان در مجموعه گلستان امین رفسنجان آغاز به کار کرد. به گفته خبرنگار “خانه خشتی” ، به نقل از خانم ترابی نماینده مؤسسه زنجیره امید رفسنجان، این جشنواره با همکاری بانک ملی و دانشگاه های آزاد و میثاق رفسنجان، به مدت […]

خانه » آخرین اخبار » جشنواره بال پرواز در رفسنجان افتتاح شد.

دومین جشنواره بال پرواز با همکاری مؤسسه زنجیره امید هم زمان با شب نیمه شعبان در مجموعه گلستان امین رفسنجان آغاز به کار کرد.
به گفته خبرنگار “خانه خشتی” ، به نقل از خانم ترابی نماینده مؤسسه زنجیره امید رفسنجان، این جشنواره با همکاری بانک ملی و دانشگاه های آزاد و میثاق رفسنجان، به مدت ۳ شب تا جمعه ۱۶ تیر ماه، از ساعت ۷ الی ۱۲ مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت ضمن اینکه در کنار آن بازارچه خیریه امید با فروش محصولات متنوع پذیرای علاقمندان می باشد که عواید حاصل از فروش آن، به نفع کودکان زیر ۱۸ سال که دارای بیماری های قلبی، ارتوپد و ترمیم هستند، می شود.
این گزارش می افزاید: در اولین شب افتتاحیه، بیش از ۶ هزار بازدید کننده از جشنواره دیدن و از برنامه های شاد و متنوع از جمله موسیقی، عروسک گردانی، رادیو، اجرای نمایش طنز و قرعه کشی استفاده کردند.

برچسب ها:
جشنواره بال پرواز در رفسنجان افتتاح شد.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان