امام جمعه رفسنجان:

پیشرفت ۳۰ درصدی ساخت مصلی رفسنجان

  • شناسه خبر: 86999
پیشرفت ۳۰ درصدی ساخت مصلی رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: ساخت مصلی شهر رفسنجان از سال ۹۰ در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع آغاز شد و تا کنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خانه » آخرین اخبار » پیشرفت ۳۰ درصدی ساخت مصلی رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از این مصلی افزود: ۱۸ هزار متر مربع از این زمین به ساخت شبستان اصلی مصلی اختصاص یافته است و در حال حاضر نماز جمعه در سالنی جداگانه در این محل با بیش از ۵ هزار نمازگذار اقامه می شود.

وی تصریح کرد: پس از تکمیل شبستان اصلی مصلی اقامه نماز در این محل برای بیش از ده هزار نفر اجرا می شود و سالن قبلی به برپایی نمایشگاه دائمی شهرستان تبدیل خواهد شد.

رمضانی پور ادامه داد: برای ساخت کامل مصلی ۷۰۰ میلیارد بودجه پیش بینی شده که تا کنون ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: مصلی شهر رفسنجان یک مجموعه فرهنگی، مذهبی و آموزشی است که  دارای بخش های مختلف سالن اجتماعات، کتابخانه و خزانه کتاب، نمایشگاه دائمی محصولات مختلف، آمفی تئاتر، مهد کودک، کلاسهای آموزشی مذهبی، مهمانسا و قسمت اداری خواهد بود.

امام جمعه رفسنجان گفت: در اجرای این پروژه اقتصاد مقاومتی را اجرا می کنیم که مد نظر مقام معظم رهبری است و در حال حاضر برای ساخت مصلی شهر برای بیش از  ۷۰ نفر اشتغالزایی شده است.

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه یزی استان کرمان هم گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی در ساخت مجموعه فرهنگی و مذهبی مصلی رفسنجان کاری ارزشمند است.

وی افزود: در این پروژه عظیم کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، مهد کودک و … دیده شده است و در این مجموعه اشتغالزایی خواهد شد.

جعفر رودری عنوان کرد: با هزینه های ارزانتر این مجموعه در حال ساخت است و استحکام این ساخت و ساز مورد آزمایش مهندسان این مجموعه قرار می گیرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان