عدم موافقت مسئولان بهرمان برای احداث ایستگاه راه آهن ما بین جوادیه و انار

  • شناسه خبر: 86959
عدم موافقت مسئولان بهرمان برای احداث ایستگاه راه آهن ما بین جوادیه و انار

از آنجایی که راه آهن بافق، بندر عباس در مجاور جاده نوق به انار قرار دارد و این منطقه مکان خوبی برای ایجاد ایستگاه راه آهن است و می توان با کمترین هزینه برای ساخت آن اقدام کرد، بعضی از مسئولان بهرمان با احداث آن مخالف اند و خواستار ایجاد ایستگاه در نزدیکی بهرمان هستند.

خانه » آخرین اخبار » عدم موافقت مسئولان بهرمان برای احداث ایستگاه راه آهن ما بین جوادیه و انار

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از آنجایی که راه آهن بافق، بندر عباس مجاور جاده نوق به انار قرار دارد و این منطقه مکان خوبی برای ایجاد ایستگاه راه آهن است و می توان با کمترین هزینه برای ساخت آن اقدام کرد، بعضی از مسئولان بهرمان با احداث آن مخالف اند و خواستار ایجاد ایستگاه در نزدیکی بهرمان هستند.

یکی از مشکلات مردم منطقه نوق و انار نبود ایستگاه راه آهن در منطقه است؛ راه آهن بافق بندر عباس در پنج کیلومتری غرب جوادیه فلاح واقع شده و هنوز مسئولان منطقه بر سر محل ایجاد ایستگاه راه آهن در این منطقه بحث دارند؛ ایجاد ایستگاه در جاده جوادیه – انار به نفع همه مردم بوده و ساخت آن در هر جای دیگری هزینه سنگینی را بر دوش دولت و مسئولین می گذارد.

اسماعیلی دهیار جوادیه فلاح با توضیح اینکه برای ایجاد راه آهن پیگیری های زیادی توسط اعضای محترم شورا انجام شده و تاکنون دو بار از دفتر نظارت زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از دو نقطه ی پیشنهادی بازدید صورت گرفته است، گفت: شورای بهرمان پیشنهاد احداث راه آهن در محل کوههای بدبخت کوه واقع در غرب روستای دقوق آباد را مطرح کرد و مقرر گردید پس از توافق مابین شورای جوادیه و بهرمان پیشنهادی را اعلام کنیم؛ پس از کارشناسی تصمیم بر این شد که اولویت اول با نقطه پیشنهادی شورای جوادیه و شهرداری شهر انار و در غیر اینصورت نقطه پیشنهادی شورای بهرمان در نظر گرفته شود.

وی علت پیشنهاد شورای روستای جوادیه برای احداث راه آهن را خواسته مردمی و سهولت در دسترسی به دلیل وجود جاده آسفالت بیان کرد و افزود: این منطقه دارای امکانات آب وبرق بوده و از امنیت کامل برخوردار بوده و به دلیل شیب مناسب برای احداث ایستگاه راه آهن مناسب است.

اسماعیلی ادامه داد: نقطه پیشنهادی شورای جوادیه از محل پل راه آهن تا دو کیلومتری جنت آباد است.

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسن

    بدبختی ماهمین است که همه منم منم می زنندباباهرکجاتومنطقه باشه باعث آبادی وپیشرفته.مسئولین یک ذره هم به فکرمردم شهیدپروروزحمت کش نوق باشید.جاده که نداریدحداقل بذاریدایستگاه جهت سهولت رفت وآمدمردم ایجادگردد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان