پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مجموعه ورزشی جهان آباد نوق میزبان برگزاری مسابقات کشوری خواهد شد

مهدی عظیمی مسئول نمایندگی اداره  ورزش و جوانان بخش فردوس  در گفتگو با خبرنگار ” خانه خشتی ” گفت : سالن ورزشی روستای جهان آباد نوق در خردادماه امسال با مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان به همت خیر گرامی مرحوم حاج قنبر گل محمدی  شروع به کار کرده و با پیگیری های حاج مهدی گل محمدی اخوی ان مرحوم با ۷۰در صد پیشرفت فیزیکی در جام رمضان سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی افزود : سالن ورزشی جهان آباد با زیر بنای ۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع زیربنا  شامل سالن های شطرنج، تنیس روی میز ، کاراته ، ژیمناستیک و سالن بدنسازی است و مهیا برای برگزاری ورزش های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال است می باشد.

عظیمی تاکید کرد : این مجموعه با داشتن رختکن برای تیم ها و داوران  و همچنین خوابگاه و آشپزخانه قابلیت میزبانی مسابقات کشوری و استانی در رشته های تنیس روی میز و شطرنج  را دارد.

وی یاد آور شد: به گفته ی رئیس نظارت بر اماکن ورزشی استان از ۸۰ پروژه ورزشی در استان بدلیل مشکلات مالی فقط میتوان ۱۱ پروژه را به اتمام و افتتاح کرد و سالن ورزشی شهر صفائیه جزو ۱۱ پروژه است.

بودجه سالن توسط اداره کل ورزش استان کرمان تامین شده است

مسئول نمایندگی اداره  ورزش و جوانان بخش فردوس در ادامه این گفتگو  به روند ساخت سالن ورزشی روستای رکن آباد اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی رکن آباد در خردادماه امسال به همت خیرین روستا شروع به ساخت شده و تا کنون سیصد میلیون تومان هزینه در برداشته و ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: در سال های قبل مراحل فونداسیون سالن ورزشی روستای رکن آباد انجام شده و ادامه روند ساخت سالن با کمک خیرین انجام گرفته است.

عظیمی در پایان از محمدی مدیر کل ورزش های استان، صالح نیا رئیس ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان و خیرین گرامی که حامی ورزش و ساخت سه سالن هستند تشکر و قدردانی کرد.

گفتگو : مجتبی نقی زاده

 

خروج از نسخه موبایل