۱۰ هزار کیلومتر فیبر نوری موردنیاز کشور در رفسنجان تولید می‌شود

  • شناسه خبر: 86560
۱۰ هزار کیلومتر فیبر نوری موردنیاز کشور در رفسنجان تولید می‌شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده و موافقت وزیر محترم ارتباطات، مشکل چندین ساله مجتمع صنعتی رفسنجان مرتفع شد.

خانه » آخرین اخبار » ۱۰ هزار کیلومتر فیبر نوری موردنیاز کشور در رفسنجان تولید می‌شود

به گزارش “خانه خشتی“، حسین آذین با اعلام این مطلب تصریح کرد: وزارت ارتباطات برای تأمین فیبر نوری پروژه نور خود که در رابطه با زیرساختهای اینترنت و انتقال اطلاعات است قرار بود ۲۲ هزار کیلومتر فیبر نوری را تأمین کند.

وی افزود: بعد از اینکه این وزارتخانه برای خرید این مقدار فیبرنوری اعلام آمادگی کرد دو شرکت در کشور از نظر مشخصات فنی برای تأمین نیاز این وزارتخانه مورد تأیید قرار گرفتند که یکی مجتمع صنعتی رفسنجان و دیگری مجتمع شهید قندی یزد بود.

آذین ادامه داد: متاسفانه تأمین تمام این ۲۲ هزار کیلومتر فیبر نوری را به بهانه هایی به مجتمع شهید قندی یزد داده بودند که با پیگیری های بسیار زیادی که انجام شد از جمله سوال از وزیر ارتباطات و حضور ایشان در کمیسیون صنعت و معدن و بحث ها و پیگیری‌های طولانی که داشتیم موفق شدیم تأمین ۱۰ هزار کیلومتر از این مقدار را برای مجتمع صنعتی بگیریم که این موضوع صورتجلسه شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه تأمین ۱۰ هزار کیلومتر فیبرنوری کشور توسط مجتمع صنعتی رفسنجان اقدام بسیار موثری برای رونق این مجتمع می باشد، خاطرنشان کرد: مجتمع صنعتی که مشکلات زیادی در خصوص اشتغال کارکنان خود داشت با این کار بخش زیادی از مشکلاتش حل می شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها:
حسین آذین خانه خشتیر فسنجان فیبر نوری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان