در همایش کشوری آزمایشگاه‌های برتر با حضور وزیر بهداشت؛

از آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان تقدیر شد

  • شناسه خبر: 86480
از آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان تقدیر شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در همایش کشوری آزمایشگاه‌های برتر، از آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان در زمینه کنترل کیفیت محصول پسته صادراتی تقدیر شد.

خانه » آخرین اخبار » از آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان تقدیر شد

به گزارش “خانه خشتی“، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در همایش کشوری آزمایشگاه‌های برتر که با حضور وزیر بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو، رئیس آزمایشگاههای مرجع غذا و دارو و مدیران حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی، در سالن همایش بین المللی ابوریحانِ دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، از آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، لیلا چیت چی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این همایش از سوی رئیس سازمان غذا و دارو و رییس مرکز آزمایشگاههای مرجع غذا و دارو با اهدای لوح سپاس از آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان در زمینه کنترل کیفیت محصول پسته صادراتی تقدیر شد.
وی افزود: آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان یکی از ۳ آزمایشگاهی است که دارای تأییدیه اتحادیه اروپا جهت صدور گواهی لاتین و مجوز صادرات پسته و مغز پسته به کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.
چیت‌چی خاطرنشان کرد: همچنین این آزمایشگاه دارای گواهی ایزو ۱۷۰۲۵ آزمایشگاهی از شرکت NAAB کانادا در زمینه آفلاتوکسین می باشد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به آماری از نمونه گیری از پسته های صادراتی پرداخت و گفت: آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، تعداد ۱۰۴۳ نمونه پسته و مغز پسته صادراتی به وزن ۲۰ هزار و ۷۵۲ تن مورد آزمایش و سنجش میزان آفلاتوکسین قرار گرفت.
چیت چی اضافه کرد: از این تعداد، ۹۱۵ نمونه به وزن ۱۸،۳۴۹تن گواهی صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دریافت کردند.

آزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان

 

برچسب ها:
آزمایشگاه رفسنجان خانه خشتی علوم پزشکی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان