افزایش همزمان قیمت ‘دلار’ و مواضع ‘اصلاح‌طلبان’

  • شناسه خبر: 8626
افزایش همزمان قیمت ‘دلار’ و مواضع ‘اصلاح‌طلبان’

شکست سنگین اصلاح طلبان در اسفندماه ۹۰، نفس های این حزب نیمه جان را به شماره انداخت، تا اصلاح طلبان “راه بازگشت به نظام” را با افزایش مواضع در پیش بگیرند. به گزارش خانه خشتی به قل از عصر ایران “دلار”، طی سال های ۸۸ تا ۹۱ حرف اصلی را در معادلات سیاسی برخی اصلاح […]

خانه » اخبار ویژه » افزایش همزمان قیمت ‘دلار’ و مواضع ‘اصلاح‌طلبان’

شکست سنگین اصلاح طلبان در اسفندماه ۹۰، نفس های این حزب نیمه جان را به شماره انداخت، تا اصلاح طلبان “راه بازگشت به نظام” را با افزایش مواضع در پیش بگیرند.

به گزارش خانه خشتی به قل از عصر ایران “دلار”، طی سال های ۸۸ تا ۹۱ حرف اصلی را در معادلات سیاسی برخی اصلاح طلبان می زد؛ از آغاز فعالیت های انتخاباتی ریاست جمهوری تا آغاز فتنه و اغتشاش…

* سال ۸۸/ آغاز فتنه با دلارهای غربی

انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۸۸ برگزار شد و ۴ نامزد این انتخابات برای ورود به پاستور با هم به رقابت پرداختند که با پایان شمارش آرا و پیروزی محمود احمدی نژاد، میرحسین موسوی، کاندید اصلاح طلب و مورد حمایت خاتمی، با اعلام “تقلب” گسترده از هواداران خود خواست تا در کف خیابان ها حضور پیدا کنند.

بلافاصله مهدی کروبی، دیگر کاندیدای اصلاح طلبان نیز، معدود طرفداران خود را به خیابان ها کشاند تا “فتنه” ۸۸ آغاز شود.

اغتشاشات سال ۸۸ با “دلارهای” غربی آغاز شد تا طرفداران ۲ کاندیدای شکست خورده انتخابات با برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش مردم، آشوب های گسترده ای را سازماندهی کنند.

* سال۸۹/ فرار اصلاح طلبان با دلارهای غربی

یک سال از فتنه ۸۸ و اعترافات اصلاح طلبان برانداز همچون ابطحی و عطریانفر در دادگاه ها می گذشت که باقی مانده این حزب نیمه جان، از خبرنگار تا سیاست مدار به فکر “فرار” افتادند!

اصلاح طلبانی که پایشان به نوعی در آشوب های پس از انتخابات “گیر” بود، یکی، یکی با “دلارهای” غربی فرار را بر قرار ترجیح دادند تا جمع فراریان برانداز جمع شود!

رجب علی مزروعی، فاطمه حقیقت جو، فریبا داوودی مهاجر، مسیح علی نژاد و… هم اکنون در کشورهای غربی در حال خرج کردن “دلارهای” خود هستند.

* سال ۹۰/ نوسانات شدید قیمت دلار و مواضع اصلاح طلبان

آغاز سال ۹۰ همزمان شد با افزایش روز به روز قیمت سکه و “دلار” ؛ پایان سال نیز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار گردید؛ انتخاباتی که یکی از مهم ترین انتخابات های پس از انقلاب بود.

نوسانات سکه و “دلار” طی سال ۹۰ و نگرانی های “مردم” ادامه داشت؛ گاهی گران می شد، گاهی ارزان!

هم زمان با نوسانات ارز، نوسانات “مواضع” اصلاح طلبان در خصوص انتخابات مجلس نیز ادامه داشت؛ برخی ها برای حضور در انتخابات “شرط و شروط” گذاشتند، برخی ها “تحریم” کردند و اصلاح طلبان میانه رو نیز از حضور خود در انتخابات خبر دادند.

* سال۹۱/ افزایش همزمان قیمت دلار و مواضع اصلاح طلبان

اسفندماه ۹۰ برای بدنه غالب اصلاح طلبان که بخشی از آنها را “فتنه گران” و اعضای موسوم به “جنبش سبز” تشکیل می دادند گران تمام شد؛ مردم با حضور خیره کننده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پاسخ قاطعی به بدخواهان نظام دادند.

حضور گسترده مردم موجب شکست ” شروط” و “تحریم” اصلاح طلبان شد؛ همچنین کاندیداهای میانه رو این حزب نیز با عدم اقبال مردم مواجه شدند!

شکست سنگین اصلاح طلبان در اسفندماه ۹۰، نفس های این حزب نیمه جان را به شماره انداخت، تا اصلاح طلبان “راه بازگشت به نظام” را در پیش بگیرند.

اختلاف میان اصلاح طلبان بالا گرفت تا هر کدام از احزاب و گروه های اصلاح طلب، با ورود زود هنگام به بحث انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری، کاندیدای متبوع خود را معرفی کنند و هر روز از “بازگشت به نظام”، “دورن نظام”، “اعلام برائت از براندازان” و … سخن بگویند.

رسانه های اصلاح طلب با آغاز سال ۹۱ خط خبری “بازگشت به نظام” و “افزایش مواضع” را در پیش گرفته اند و هر روز مصاحبه ها و اخبار گسترده ای را از مواضع سیاست مداران حزب خود منتشر می کنند؛ از محمد خاتمی گرفته تا سعید حجاریان!
قیمت “دلار” نیز که با آغاز سال ۹۱ کمی کاهش یافت، این روزها همچون مواضع افزایش یافته اصلاح طلبان، رو به افزایش است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان