مسئول بسیج رسانه استان کرمان:

دفاتر بسیج رسانه در چهار شهرستان استان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 86231
دفاتر بسیج رسانه در چهار شهرستان استان راه اندازی می شود

سید ابراهیم یزدی نژاد از راه اندازی دفاتر بسیج رسانه در شهرستان های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم در آینده ای نزدیک خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دفاتر بسیج رسانه در چهار شهرستان استان راه اندازی می شود

سید ابراهیم یزدی نژاد مسئول بسیج رسانه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از عضویت ۳۰۰ نفر از اهالی رسانه در این مرکز خبر داد و گفت: این افراد همگی از شهر کرمان به عضویت بسیج رسانه در آمده اند.

وی با تأکید بر اینکه بزودی دفاتر بسیج رسانه در شهرستان های مهم رسانه ای استان تشکیل می شود، افزود: از آن جا که ظرفیت های خوبی در شهرستان های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم وجود دارد، قصد داریم دفاتر بسیج رسانه را در این شهرستان ها راه اندازی و سپس عضوگیری کنیم.

یزدی نژاد در ادامه به فعالیت های بسیج رسانه از ابتدای شکل گیری آن در کرمان اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج رسانه از سفر سردار نقدی به کرمان در بهمن ۱۳۹۰ کلید خورد و از اواسط سال ۹۱ با هدف تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی در فضای رسانه ای به سراسر کشور ابلاغ شد.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان رویکرد این مرکز را التزام عملی به اصول جامعه اسلامی، قانون اساسی و ولایت مطلقله فقیه دانست و گفت: در طول این سال ها شاهد حضور افرادی با تفکرات سیاسی مختلف بودیم که در حد توان خود در رسانه های مکتوب و مجازی به انتشار خبر، گزارش، مقاله و … پیرامون فنه ۸۸، اقتصاد مقاومتی و نفوذ پرداختند.

تشکیل کارگروه های مختلف بصیرتی، صالحین و گفتمان مورد نیاز جامعه با حضور اعضای شورای بسیج رسانه از دیگر برنامه هایی بود که یزدی نژاد به آن اشاره کرد.

گفت و گو و تنظیم: بهناز شریفی

برچسب ها:
بسیج رسانه رفسنجان سید ابراهیم یزدی کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • همکار

    گفت و گوی به این طولانی رو چه جوری خانم شریفی تنظبم کرده؟ خدایی از این بی کلاس بازیاتون دست بردارین
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان