امام جمعه شهر صفاییه:

در ماجرای دستگیری سربازان آمریکایی شاهد اقتدار نظام بودیم

  • شناسه خبر: 86196
در ماجرای دستگیری سربازان آمریکایی شاهد اقتدار نظام بودیم

امام جمعه شهر صفاییه گفت: این همان آمریکایی است که کاری که ما کردیم را دیگر کشورها با او نکردند و هیچ قدرتی در جهان جرات این کار را ندارد و در دنیا یک نظام توانسته جلوی این کشور بایستد آن هم نظام ماست.

خانه » آخرین اخبار » در ماجرای دستگیری سربازان آمریکایی شاهد اقتدار نظام بودیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رضاپور در خطبه های این هفته شهر صفائیه به دستگیری سربازان آمریکایی توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و  اظهار داشت: در این ماجرا شاهد نمایش قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بودیم  .

وی افزود: آمریکا کشوری است که خود را ابر قدر ت در جهان میداند  و بدون اجازه سازمال ملل به کشورها حمله میکند به کشورهایی چون افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه حمله میکند و قوانین حقوق بشر را زیر پا میگذارد و جنایت میکند  و اشغال میکند و کسی حرفی نمیزند این همان کشوری است که اگر مسئولی بخواهد در کشورها تغیر کند باید با هماهنگی او انجام شود.

حجت الاسلام رضا پور ادامه داد: این همان آمریکایی است که کاری که ما کردیم را دیگر کشورها با او نکردند و هیچ قدرتی در جهان  جرات این کار را ندارد و در دنیا یک نظام توانسته جلوی این کشور بایستد آن هم نظام ماست.

وی با بیان اینکه امروز ما بیشتر از هر زمانی نیاز به قدرت و اقتدار داریم تصریح کرد: امروز از هر زمانی بدتر است  نمونه اش عربستان کشوری که آزادی در آن وجود ندارد بدون اجازه به یمن حمله و جنایت کرده و هزاران نفر را مجروح و آواره کرده؛ همه کشورها میدانند که عربستان منبع ترروریسم است و سازمال ملل و کشورها هیچ اعتراضی نمیکنند و آن را محکوم نمیکنند.

امام جمعه شهر صفائیه به قطع رابطه کشورهای همچون جیپوتی و قطر و کویت با جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بعضی از این کشورها را باید با ذربین در نقشه پیدا کرد و این نشانه بدبختی عربستان است  که به کشورها پول دهد تا با ایران قطع رابطه کنند و خیلی از کشورها با ایران قطع رابطه نکردند و قدرت و اقتدار و عزت کشور ماست و این ها همه نشانه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و برکات سپاه است و باید قدر سپاه را دانست.

وی با بیان اینکه در دنیایی که ظلم و جنایت فرا گرفته باید قدر ت داشته باشیم خاطر نشان کرد: باید قدر نظام، ولایت و سپاه را بدانیم  و حمایتشان کنیم، کسانی که با سپاه مخالفند و خواسته و ناخواسته در مقابل دشمن قرار گرفته اند و آن همان چیزی است که دشمن میخواهد.

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • احمد

    اگر آمریکایی ها بودند به این راحتی نیروهای ما را آزاد نمی کردند و این فرق بین اسلام و کفر است. چون رهبر ما مثل پیامبر رحمت گذشت دارد. جانم فدای رهبر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان