حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی:

سپاه، بسیج و حاج قاسم پای انقلاب ایستاده اند/ حتی اگر دشمن در انتخابات فتنه کند ما ایستاده ایم

  • شناسه خبر: 86143
سپاه، بسیج و حاج قاسم پای انقلاب ایستاده اند/ حتی اگر دشمن در انتخابات فتنه کند ما ایستاده ایم

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمن می داند که ملت شریف ایران حاضر است قطعه قطعه شود و جان خود را فدای رهبر کند ولی دست از ارزش ها و آرمان های انقلاب بر نمی دارد.

خانه » آخرین اخبار » سپاه، بسیج و حاج قاسم پای انقلاب ایستاده اند/ حتی اگر دشمن در انتخابات فتنه کند ما ایستاده ایم

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از “آرمان کرمان” ؛ حجت الاسلام المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس صبح امروز در حسینیه ثارالله کرمان در نخستین یادواره شهدای زرهی تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در جمع مردم و مسئولین  این شهر با بیان فراز «یا اباعبدالله انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه» از زیارت عاشورا ، گفت: این فراز به این معنی است که ما خطاب به امامان خود می گوییم که ما بر اساس نگاه و عمل تو مصالحه کرده و دوستی می ورزیم و البته جنگ ما نیز بر اساس نگاه و رفتار تو می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به آیه ای از سوره فتح ابراز کرد: پیامبر اکرم (ص) نیز به عنوان رهبر و الگوی جامعه اسلامی است و پیروان این پیامبر خاتم نیز بر اساس رویکرد رهبر و امامشان با دشمنان خود ستیز داشته و با هم کیشان خود مهربان هستند.
این مقام مسئول عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی همانند یک تابلوی عظیم ترسیم شده است که در آن رزمندگان اسلام در لشکرهای متعدد از نظر تفکر و بینششان روحیه مودت گونه ای داشتنه و با یکدیگر مهربان بودند.

داشتن بصیرت کافی مهمترین نکته در زمینه دشمن شناسی است

وی با بیان اینکه اولین گام برای مبارزه با دشمن ،دشمن شناسی است؛ اذعان کرد: این موضوع برگرفته از بصیرت می باشد و زنان، مردان ،پیران و جوانان کشور ما در دوران دفاع مقدس با بصیرت و دشمن شناس بودند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: انسانی که دارای بصیرت و تکلیف محوری است سراسر وجود خود را تسلیم امام زمان خود می داند و ملت ایران و مردم استان کرمان نیز با این رویکرد در تمام دوران هشت ساله دفاع مقدس حرکت کرده و محور فعالیت و کارهای خود را بر اساس محور رهبر دینی و ولی فقیه خود قرار داده اند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی تأکید کرد: در جامعه امروز نیز زمانی که امام عصر و ولی زمان دستور به حرکت میدهد، ملت باید در مقابل دشمن ، استکبار جهانی آمریکا و همه کسانی که نمی خواهند نظام انقلاب اسلامی وجود داشته باشد باید بایستند و مبارزه کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در دوران جنگ نیز با دستور امام خمینی (ره) مردم استان کرمان نیز دعوت ولی فقیه زمان خود را لبیک گفته و به لشکرهای ۴۱ ثارالله و تیپ ذوالفقار پیوستند ؛ بیان کرد: در آن دوران حرکت و مسیر ملت ایران با محوریت و رهبری امام و قرار گرفتن در مسیر ولایت تا فدا شدن در راه رهبر زمان و برای ایشان را به وضوح می توانستیم مشاهده کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در جامعه کنونی نیز همین محوریت، بصیرت و حضور پرشور مردم در مسیر دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران بر اساس تکلیفی که بر جامعه دینی بوده است که نظام کشور ما محکم حفظ کرده است و دشمن را در مامی طرح های خود ناکام قرار داده است.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: ۳۷ سال است که دشمنان ایران اسلامی علیه کشور ما توطئه کرده و در این سال ها به این منظور نیز روز به روز طرح های پیچیده تر و همچنین دشمنی بیشتری را بر علیه جمهوری اسلامی ایران لحاظ کرده اند اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماند و دشمنان ضعیف تر شدند.

خدعه دشمن به دلیل هراس از ایران در منطقه است
حجت الاسلام و المسلمین شیرازی درادامه افزود: چنان چه می بینید که دشمن هر روز خدعه ای جدید علیه کشور ما ایجاد می کند ناشی از این مسئله است که آنها از عظمت ایران اسلامی هراس دارند و از قدرت این نظام در منطقه آسیا و خارج از آن ابراز نگرانی می کنند و نمی دانند در این زمینه چه کاری باید انجام دهند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با نگاه امام و بر اساس اصول شکل گرفته است؛ اظهار کرد:آنچه که مسلم است دلیل ابقا این نظام نیز شهادت ها و خون شهدای بزرگوار کشور ما می باشد و به همین دلیل دشمن نتوانسته است این انقلاب را شکست دهد چرا که ملت شریف ایران متصل به خدا، ولایت و با بصیرت هستند ، لذا   بر اساس یک محور و رهنمود حرکت می کنند و آن ولایت فقیه که مصداق آن نیز ولایت امام خامنه ای «مدظله العالی» می باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقیقت زیارت عاشورا این است که ما باید مسیر حرکت و اقتدای به امامت و مد نظر گرفتن ولایت فقیه را از عاشورا و قرآن بیاموزیم و در دوران غیبت کبری امام زمان (عج) امام راحل و کسانی که با ایشان بودند هستند و باید بدانیم که انقلاب اسلامی تنها علیه شاه نبود بلکه علیه استکبار بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه استکبار جهانی با طرح های متعدد در پی شکستن و از بین بردن انقلاب بوده اند؛ عنوان کرد: آمریکا با چنین اقداماتی سعی در بازیابی قدرت از دست رفته خود را دارد که تا به امروز نتوانسته است که کاری از پیش ببرد، این دولت به دنبال آن بود که پیوند میان مردم و امام را بشکند ولی نمی داند که نگاه ملت ایران در این خصوص نهادینه شده است .

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه برخی تصور می کنند که می توانند ملت ایران را از ولایت جدا کنند؛ اظهار کرد: در حالی که این تصور غلط است همان گونه که ما در زیارت عاشورا و واقعه عاشورا می توانیم ارتباط با ولایت را بیاموزیم، ملت ایران حاضر است فرزندان خود را در راه انقلاب فدا کنند اما ولی فقیه ناراحتی نداشته باشد و چنان چه کسی بخواهد در دنیا و آخرت جاویدان بماند نباید دست از ولایت فقیه بردارد و این جمله را می توانید در وصیت نامه همه شهدا ملاحظه کنید.

وی با اشاره به جانفشانی شهدای برای زنده ماندن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به الان نیز شهید تقدیم می کند و عامل بقای انقلاب اسلامی ایران نیز خون شهداست و دشمنان داخلی و خارجی بدانند که این انقلاب به عظمت امام خمینی ،شهدا،قدرت و ایمان ولایت فقیه پایدار و ماندنی است.

دشمن بداند در انتخابات گوش ملت ایران به رهبر معظم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: دشمن در انتخابات چه فتنه ایجاد کند یا نکند در هر صحنه ای ملت ایران به تبعیت از شهدای بزرگوار خود برای انقلاب و ولایت و رهبری خود ایستادگی می کنند و زیر پرچم ولایت فقیه سینه می زنند .

این مقام مسئول بیان کرد:دشمن بداند که گوش ملت ایران در همه عرصه ها به ویژه انتخابات به ولایت فقیه و تسلیم سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است و با وجود این ملت انقلاب شکست نا پذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران اجازه نمی دهد انقلاب اسلامی پایمال گردد؛ خاطر نشان کرد: استان کرمان نمونه بارزی از سازندگی می باشد و فرمانده نیروی قدس سپاه حاج قاسم سلیمانی با نیروهای سپاه و بسیج و مردم انقلابی پای انقلاب ایستاده اند .

وی تصریح کرد: البته دشمن می داند که ملت شریف ایران حاضر است قطعه قطعه شود و جان خود را فدای رهبر کند ولی دست از ارزش ها و آرمان های انقلاب بر نمی دارد چرا که این پرچمی است که شهدا به دست ما دادنده اند و ما باید حافظ آن باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان