انهدام ۳۵ پایگاه آمریکا توسط موشکهای سپاه در اولین دقایق حمله

  • شناسه خبر: 8606
انهدام ۳۵ پایگاه آمریکا توسط موشکهای سپاه در اولین دقایق حمله

خانه خشتی: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وجود ۳۵ پایگاه آمریکایی در اطراف ایران، گفت: این پایگاه‌ها همگی در تیررس موشک‌های ما هستند و همچنین سرزمین‌های اشغالی نیز اهداف خوبی برای ما محسوب می‌شوند. خانه خشتی به نقل از فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وجود ۳۵ پایگاه […]

خانه » آخرین اخبار » انهدام ۳۵ پایگاه آمریکا توسط موشکهای سپاه در اولین دقایق حمله

خانه خشتی: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وجود ۳۵ پایگاه آمریکایی در اطراف ایران، گفت: این پایگاه‌ها همگی در تیررس موشک‌های ما هستند و همچنین سرزمین‌های اشغالی نیز اهداف خوبی برای ما محسوب می‌شوند.

خانه خشتی به نقل از فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به وجود ۳۵ پایگاه آمریکایی در اطراف ایران، گفت: این پایگاه‌ها همگی در تیررس موشک‌های ما هستند و همچنین سرزمین‌های اشغالی نیز اهداف خوبی برای ما محسوب می‌شوند.

وی افزود: تدابیری اندیشیده شده تا با ایجاد پایگاهها و استقرار موشکها در اولین دقایق حمله، تمامی این پایگاهها را کاملا منهدم کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین درخصوص شلیک موفقیت آمیز موشکهای بالستیک در رزمایش پیامبر اعظم۷ تصریح کرد: طبق گزارشات رسیده، این موشکها که از نقاط مختلف کشور شلیک شدند، به هدف از پیش تعیین شده که یک هدف واحد شبیه پایگاههای هوایی کشورهای فرامنطقه ای بود، اصابت کردند.

به گزارش فارس، در این رزمایش از موشک‌های با برد ۲۰۰۰ کیلومتر نیز استفاده شد به دلیل فاصله سکوها تا هدف از پیش تعیین شده، تنها از ۱۳۰۰ کیلومتر برد آنها استفاده شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین اظهار داشت: مهمترین تفاوت این رزمایش با رزمایش‌های قبل سپاه این بود که در گذشته، موشک‌ها از یک جا شلیک می‌شد، اما در این رزمایش موشکها از چندین نقطه به سمت هدف واحد شلیک شدند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان