عصر امروز رخ داد

افتتاح نمایشگاه «از فاصله ها۳»/ هنرمندان کشوری و بین المللی میهمان رفسنجان شدند/تصاویر

  • شناسه خبر: 85985
افتتاح نمایشگاه «از فاصله ها۳»/ هنرمندان کشوری و بین المللی میهمان رفسنجان شدند/تصاویر

نمایشگاه آثار هنرمندان کشوری و بین المللی با عنوان « از فاصله ها ۳» در گالری باران رفسنجان برپا شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح نمایشگاه «از فاصله ها۳»/ هنرمندان کشوری و بین المللی میهمان رفسنجان شدند/تصاویر

بهشته بهشتی مدیر گالری باران در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه «از فاصله ها۳» در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از حضور ۵۰ اثر از ۳۰ هنرمند کشوری و بین المللی در گالری باران خبر داد و گفت: این نمایشگاه با عرضه و فروش آثار هنرمندانی از سراسر کشور در قالب تندیس، نقاشی و عکس برای ایجاد ارتباط هنری و افزایش کیفیت آثار هنرمندان تلاش می کند.

وی افزود: آثار به نمایش گذاشته شده در شهرهایی عرضه می شود که زادگاه هنرمند نباشد تا از این طریق از انحصار بازار هنر جلوگیری کند.

امید یعقوبی نمایشگاه گردان «از فاصله ها۳» نیز از ایجاد فضای مشترک بین هنرمندان سراسر کشور ابراز خرسندی کرد و به خبرنگار “خانه خشتی“، گفت: دعوت از هنرمندان شهرهای مختلف و نمایش آثار درجه یک آن ها از اقدامات این مجموعه است که تاکتون با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی با اشاره به حضور آثاری از هنرمندان پیشکسوت کشور، سن شرکت کنندگان را بین ۲۵ تا ۸۰ سال عنوان کرد و گفت: در این مجموعه آثار طیف مختلف سنی هنرمندان به نمایش گذاشته می شود و همه کارها درجه یک هستند.

یعقوبی با توضیح اینکه اولین و دومین نمایشگاه «ار فاصله ها» به ترتیب در شهرهای سرچشمه و رفسنجان برپا شده است، اظهار کرد: نمایشگاه «از فاصله ها۳» ۲۹مین نمایشگاه من هست که در آن آثاری از هنرمندان ایرانی و غیر ایرانی عرضه می شود.

وی ادامه داد: قصد داریم در اردیبهشت سال آینده نمایشگاه با همین محور در شهری به جز رفسنجان برگزار و از هنرمندان رفسنجانی برای نمایش آثارشان در ان نمایشگاه دعوت کنیم.

نمایشگاه «ار فاصله ها۳» از امروز تا پنج شنبه ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در گالری باران واقع در عمارت گلستان امین برای بازدید عموم دایر است.IMG_9413 IMG_9417 IMG_9418 IMG_9421 IMG_9422 IMG_9424 IMG_9426 IMG_9427 IMG_9428 IMG_9434 IMG_9435

photo_2016-01-11_21-57-33

برچسب ها:
از فاصله ها امید یعقوبی بهشته بهشتی رفسنجان عمارت امین کانادا هنرمندان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان