آیت الله سید احمد خاتمی:

فتنه ۸۸ آزمون بی سابقه ای برای ملت ایران بود/ کشور ما کشور معتدلی است و رمز آن رهبر معظم انقلاب می باشد

  • شناسه خبر: 85890
فتنه ۸۸ آزمون بی سابقه ای برای ملت ایران بود/ کشور ما کشور معتدلی است و رمز آن رهبر معظم انقلاب می باشد

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: آزمون فتنه ۸۸ به نظر خیلی سخت نبود اما زمانی افرادی که نون و نمک امام را خورده و تعریف های امام را شنیده بودند در مقابل آرمانهای امام ایستادند این آزمون سخت شد.

خانه » آخرین اخبار » فتنه ۸۸ آزمون بی سابقه ای برای ملت ایران بود/ کشور ما کشور معتدلی است و رمز آن رهبر معظم انقلاب می باشد

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از آرمان کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در یادواره ۳۶۰ شهید شهربابک و روز شهرستان شهربابک؛ فتنه ۸۸ را آزمون بی سابقه ای برای ملت ایران دانست و گفت: آزمون های قبلی ملت ایران چون با منافقین روبرو بودند آسان بود. آزمون فتنه ۸۸ به نظر خیلی سخت نبود اما زمانی افرادی که نون و نمک امام را خورده و تعریف های امام را شنیده بودند در مقابل آرمانهای امام ایستادند این آزمون سخت شد.

وی افزود: روز ۹ دی روز افتخار مردم، شناخت لایه های دشمن و از ولی جدا نشدن است که مردم با بصیرت ایران نمره ۲۰ از این آزمون کسب کردند. لذا انقلاب بزرگ اسلامی ما تا زمانی که مردم با بصیرت را دارد آسیب نخواهد دید.

آیت الله خاتمی ایمان و تقوا، ایثار، بصیرت و دانشمندان و فرهیختگان را شاخص های برتری اجتماعات در اسلام دانست و گفت: از نگاه قرآن ارزشمندترین اجتماع؛ ایثارگرترین و با تقواترین آنهاست لذا مردم شهربابک به خود ببالید که آمار بالای شهدا و ایثارگران موجب افتخار شهرستان شما است.

وی تصریح کرد: ۳۶۰ شهید مایه افتخار شهربابک هستند و در استان کرمان؛ شهربابک را به عنوان شهر فرهنگی می شناسند که دارای نخبگان فراوانی است و در جای جای کشور خدمت می کنند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن حمله به سفارت عربستان در ایران گفت: سفارت عربستان در زمان حمله خالی از افراد و مدارک بود. آل سعود و دیگر همراهانش با ایران قطعه رابطه کرده اند که این دلالت بر یک توطئه حساب شده و بسیار بچه گانه علیه ملت ایران است.

وی خاطر نشان کرد: قصه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمن توهم نیست و هر زمانی که بتوانند به این نظام اسلامی آسیب برسانند کوتاهی نمی کنند.

امام جمعه موقت تهران به شکر نعمات انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: تداوم اسلامیت نظام، ولایت پذیری، بصیرت و دشمن شناسی، حضور در تمام عرصه ها، ناامید و مایوس نشدن، وحدت و قانون مداری از عناصر ۷ گانه در تشکر نعمات خدا به انقلاب اسلامی می باشند.

وی هویت نظام جمهوری اسلامی ایران را از اسلام دانست و گفت: لبه تیز هجمه دشمنان زدودن این عنصر عزت است. دشمنان، دین و ارزشهای دینی ما را هدف قرار داده اند. لذا شکر نعمت است که بر دین و اسلام پافشاری کرده و اگر هر قدمی که از دین عقب نشینی کنیم ناسپاسی کرده ایم

آیت الله خاتمی تصریح کرد: ولایت حرف اول را در پیروزی و تداوم انقلاب زده است و اگر ولایت فقیه نبود کشور آسیب های زیادی دیده بود و برای این کار توطئه های زیادی صورت گرفت.

وی افزود: آل سعود لکه ننگی در تاریخ اسلام است و انشاءالله همین خون هایی که ریخته اند و شهادت آیت الله شیخ نمر گریبان گیرشان شده و آنها را خفه خواهد کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را قلب نظام دانست و گفت: علاوه بر مردمی و خدمت گذار بودن؛ نماینده باید ولایت مدار باشد و اگر کسی در مجلس با ولایت زاویه داشته باشد برای مشکل نظام مشکل ایجاد خواهد کند.لذا کسی به درد نمایندگی می خورد که امتحان عملی ولایتمداری را داده باشد.

وی خاطر نشان کرد: امروز هر زمزه مایوس کننده ای که شنیده شود زمزمه شیطانی است. کشور ما کشور معتدلی است که رمز آن مقام معظم رهبری می باشد. لذا نباید حرفی زد که کشور را نامنضبط نشان داد

آیت الله خاتمی تصریح کرد: دولت کنونی دولت قانونی است و مسئولینش با واسطه یا بی واسطه مورد تایید رهبری هستند اما این به مفهوم انتقاد کردن نیست و هر کس که انتقاد کرد ضد ولایت باشد. لذا مجموعه باید کار خود را انجام داده و به انتقادات هم گوش کند و اگر انتقادات درست بود در برابر آن تواضع کنند و در غیر این صورت پاسخ دهند.

وی بیان داشت: انتخابات جشن سیاسی است و مبادا کاندیدا با بداخلاقی ها این جشن را به عزا تبدیل کنند. لذا همه به قانون تمکین کنند تا مبادا قصه تلخ سال ۸۸ تکرار شود و کاری که فتنه گران در سال ۸۸ انجام دادند نمک نشناسی و ناسپاسی از خون شهدا بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امين

    جناب اقای خاتمی شما خودتان دارید باعث ایجاد نفاق می شوید حواست باشد فتنه گری زیاد خوب نیست دورویی زیاد خوب نیست استفاده از شهرت دیگران خوب نیست دروغ گفتن زیاد خوب نیست
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان