با حضور استاد حبیب الله ناظریان؛

استاژ پیشرفته فنی کاراته در رفسنجان برگزار شد + عکس

  • شناسه خبر: 85720
استاژ پیشرفته فنی کاراته در رفسنجان برگزار شد + عکس

استاژ پیشرفته فنی کاراته با حضور ۱۵۰ کاراته کا از سراسر استان در سالن ورزشی مرتضوی رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » استاژ پیشرفته فنی کاراته در رفسنجان برگزار شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، پیش از ظهر امروز استاز پیشرفته فنی کاراته با حضور استاد حبیب الله ناظریان رییس اسبق فدراسیون کاراته کشور، محمودی نیا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، صالح نیا رییس اداره ورزش و جوانان، جمالی زاده رییس هیئت کاراته رفسنجان، تقوی از فعالان فرهنگ و هنر و با شرکت ۲۱۰ مربی، استاد و کاراته کا از سراسر استان برپا شد.

همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی

کمیته راهبردی کاراته در استان با هدف ایجاد همدلی و همبستگی تشکیل شده است

محمودی نیا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان با ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران، کاراته را رشته های پرطرفدار در استان کرمان دانست که نیاز به تغییر و تحول دارد و گفت: کمیته راهبردی ورزش کاراته در استان تشکیل شده تا در کنار مسئولین هیئت ها و شهرستان ها بصورت مشورتی و گروهی تصمیم خوبی بگیرند.

وی همت، همدلی، همراهی و گذشت را در ارتقاء خانواده بزرگ کاراته مؤثر بیان کرد و افزود: باید همه پای کار باشیم و بینش و تفکرمان جوانمردی و گذشت باشد تا ظرفیت موجود در استان در میادین ملی و بین المللی از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

محمودی نیا خواستار همبستگی مشترک میان اعضای خانواده کاراته شد و گفت: یکی از اهداف شورای راهبردی کاراته همدلی و همبستگی خانواده کاراته در استان است.

همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی

تمرین محبت قوی ترین تکنیک در تمرین کاراته است

ناظریان رییس اسبق فدراسیون کاراته کشور نیز در سخنانی به اهمیت حفظ انسانیت و بزرگواری در ورزش کاراته اشاره کرد و گفت: قوی شدن مشت و لگد بهانه است؛ مهم انسانیت و بزرگواری شماست تا قلبتان پاک شود.

وی رشد کاراته در ایران را به واسطه نزدیکی آن با فرهنگ ما بیان کرد و افزود: در فرهنگ بومی ما انسانی که شجاع هست غیبت نمی کند و کسی که ایمان و اعتماد به نفس دارد دروغ نمی گوید؛ زیرا دروغ شخصیت فرد را از بین می برد و غیبت شخصیت را نابود می کند.

ناظریان با تأکید بر اینکه نباید به دنبال کوچک کردن دیگران باشیم، اظهار کرد: باید تلاش کنیم خودمان را بالا برده و دست دیگران را بگیریم.

رییس اسبق فدراسیون کاراته کشور با اشاره به پتانسیل بالای کرمان در رشته کاراته، توجه به سلامتی و مهربان بودن را متذکر شد و قدردانی و سپاسگزاری را موجب افزایش قدرت انسان دانست و ادامه داد: پیشکسوت های ارزشمندی در استان داریم که فقط احترام می خواهند؛ تمرین محبت قوی ترین تکنیک در تمرین کاراته است.

همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی

نزدیک به هزار کاراته کای خانم و آقا در باشگاه های رفسنجان فعالیت می کنند

رحمانیان نماینده سبک شوتوکان SKI استان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه برپایی استاژ موجب ارتقاء سطح فنی و پیشرفت مربیان می شود، گفت: آموزش های مختلف مربیان را به روز کرده و اطلاعات فنی آنان را بالا می برد تا آن ها نیز قهرمانان ارزشمنذتری معرفی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: نزدیک به هزار کاراته کای خانم و آقا در باشگاه های رفسنجان فعالیت می کنند.

همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی همایش استانی کاراته در رفسنجان-خانه خشتی

برچسب ها:
استاز پیشرفته حبیب الله ناظریان خانه خشتی رفسنجان کاراته مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بي اسم

    ???????????????????????????

    ميترا

    باسلام جادارد یک تشکرویژه وخسته نباشید وایواله به آقای رحمانیان وگروهشان بگم که سنگ تمام گذاشتند وکلاسی که برگزارشددرنوع خوددرکشوربینظیرویک رکورد ازنظرتعدادمحسوب میشودواستادناظریان که باتدریس بی نقص خودزوایای دیگرکاراته رابه همه نشان داد بدون تردیداگراین برنامه هاادامه پیدا کندوافرادی دلسوزواستخوان خردکرده مثل این استاد درگود باشند کاراته استان ورفسنجان دوباره به روزهای اوج خود برمیگردد وضمنا امیدوارم بزودی استاد ناظریان دوباره به ریاست فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران برسند تا اوضاع کاراته کشورواستانمان یک سروسامان اساسی بگیرد متشکرم از همت وآینده نگریتان اوس

    مصطفی

    ماشالا به آقای تقوی قبل از ثبت نام کاندیدا کجا بودی؟؟! دقیقا کجا بودی؟!

    رضا

    خسته نباشین???

    سعید

    عکسها و خبر عالی????

    پیمان خیرخواه

    احسنتم

    بی نام

    آقای تقوی خودشو همه جا میرسونه چه میکنه انتخابات
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان