«نیمه پنهان» بهائیت به روایت مهناز رئوفی

  • شناسه خبر: 8537
«نیمه پنهان» بهائیت به روایت مهناز رئوفی

مجموعه کتاب های «نیمه پنهان» حاوی خاطرات یکی از نجات یافتگان از بهائیت در دسترس علاقمندان در فضای مجازی قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار“خانه خشتی”،«مهناز رئوفی» به عنوان یک بهائی نجات یافته پس از کتاب «سایه شوم» از مجموعه کتاب های «نیمه پنهان جلد ۲۶» که با استقبال خیره کننده مخاطبان روبرو شد، در […]

خانه » آخرین اخبار » «نیمه پنهان» بهائیت به روایت مهناز رئوفی

مجموعه کتاب های «نیمه پنهان» حاوی خاطرات یکی از نجات یافتگان از بهائیت در دسترس علاقمندان در فضای مجازی قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار“خانه خشتی”،«مهناز رئوفی» به عنوان یک بهائی نجات یافته پس از کتاب «سایه شوم» از مجموعه کتاب های «نیمه پنهان جلد ۲۶» که با استقبال خیره کننده مخاطبان روبرو شد، در این اثر که این روزها در فضای مجازی قرار گرفته است ، با شیوه ای روایی و هنرمندانه داستان واقعی زن جوانی را روایت می کند که بر اثر غفلت و نبود شناخت، ناآگاهانه با افراد تشکیلات مافیایی بهائیت به حشر و نشر می پردازد به گونه ای که در طی مدتی کوتاه خود و خانواده اش جملگی در دام این فرقه ضاله سراسر فریب اسیر می شوند و زندگی شان با اتفاقاتی ناگوار همراه می شود.
نویسنده کتاب حاضر «خانم رئوفی» که علاوه بر کتاب پرمخاطب سایه شوم، کتاب های «چرا مسلمان شدم»، «نامه ای به برادرم» و رمان «مسلخ عشق» را در نقد آموزه های سرکردگان فرقه ضاله بهائیت و افشای مسایل پشت پرده محافل بهائی و روابط آنها با بیگانگان، بویژه رژیم اشغالگر قدس به رشته تحریر درآورده است، در این اثر به ابعاد دیگری از اسرار درونی محافل بهائیان در قالب جذاب داستانی پرداخته است.
نویسنده در این کتاب، هنرمندانه به تبیین ماهیت واقعی فرقه ضاله بهائیت و تشکیلات مافیایی آن پرداخته و ضمن روایت این داستان واقعی به شیوه های فریبکارانه این شیادان اشاره می ورزد به طوری که خواننده را آنچنان با قصه خود همراه می سازد که از خود می پرسد، این اتفاق چگونه حادث شد.
آلودگی و پلیدی غیرقابل تصور سران این فرقه از موضوعات مهمی است که به خوبی مورد دقت نظر و توجه نویسنده قرار گرفته است ارزش ها و ضدارزش ها در بهائیت، تعالیم استعماری این فرقه، ساختار تمامیت خواه سران این تشکیلات مخوف، فساد مالی، اخلاقی، بی بند وباری و هرزگی اعضای تشکیلات بهائی از جمله مواردی است که نویسنده در روایت ماجرا به یکایک آنها اشاره می کند. تا در نهایت خواننده دریابد که ترفندهای مبلغان بهائی برای جلب و جذب جوانان بویژه آنها که از فقر و بیکاری رنج می برند، سرابی بیش نیست، سرابی که ره آوردی به جز هلاکت ندارد.
مطالعه این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

برچسب ها:
«نيمه پنهان» بهائیت به روایت مهناز رئوفي
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شکیبا

    سلام روزتون بخیر.بنده دختر خانم رئوفی هستم.متاسفانه خود خانم رئوفی به جز تلگرام راه ارتباطی یگه ای ندارند و اگر خواستید با ای میل سوالی بپرسید بنده در خدمت هستم.arghavaan1996@gmail.com

    امید

    با سلام وتشکر از زحمات شما. لطفا آدرس ایمیلی از خانم مهناز ریوفی جهت پاسخ به برخی از پرسشها، در اختیار اینجانب قراردهید. با احترام. امید.ی.ک.

    اتنا

    ba salam va tashakor. ma darsurate emkan ye rahe ertebati ba khanom raoofiyo mikham,
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان