بیانیه دانشگاه آزاد در محکومیت اعدام آیت الله شیخ نمر؛

شهادت شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر، دموکراسی و آزادی بیان است

  • شناسه خبر: 85173
شهادت شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر، دموکراسی و آزادی بیان است

به شهادت رساندن مظلومانه این مصلح بیدادگر و مجاهد سبحانی، نقض آشکار حقوق بشر، دموکراسی، آزادی بیان و اندیشه بوده و بار دیگر ماهیت ضد بشری آل سعود را به عنوان رژیمی ظالم، جنایتکار و خائن به اسلام و حرمین شریفین به جهانیان نشان داد.

خانه » آخرین اخبار » شهادت شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر، دموکراسی و آزادی بیان است

به گزارش “خانه خشتی”، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در محکومیت اعدام آیت الله شیخ نمر توسط رژیم منحوس آل سعود بیاینه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

همانا مؤمنان واقعى کسانى هستند که به خدا و رسول او ایمان آورده، پس از آن هیچگاه شک به دل راه ندادند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند، ایشان به حقیقت راستگو هستند (سوره حجرات آیه ۱۵)

دشمن شناسی و زمان شناسی شیخ نمر نسبت به حوادث جاری کشورش و منطقه که مدیون ارتباط عمیقش با قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) بود، موجب شد همواره تحلیل های درست و دقیقی از تحولات اجتماعی و سیاسی جاری در منطقه ارائه دهد.
بی شک اعدام شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط دست نشاندگان قدرتهای سلطه جو، مدلی از نسل کشی و تسویه حساب سیاسی و مذهبی است که این روزها خاورمیانه و برخی کشورهای افریقایی را در برگرفته است و امروز مدعیان حقوق بشر و مدافعان آزادی بیان برابر این نوع جنایات سکوت کرده اند و به دنبال بزک کردن چهره رژیم های خونخوار منطقه هستند.
به شهادت رساندن مظلومانه این مصلح بیدادگر و مجاهد سبحانی، نقض آشکار حقوق بشر، دموکراسی، آزادی بیان و اندیشه بوده و بار دیگر ماهیت ضد بشری آل سعود را به عنوان رژیمی ظالم، جنایتکار و خائن به اسلام و حرمین شریفین به جهانیان نشان داد و مطمئنا خون رهبر شیعیان عربستان، دامن منحوس سردمداران کفر، ظالم و مرتجع سعودی را خواهد گرفت و بیش از گذشته باعث بیداری امت اسلامی و بویژه مردم تحت ستم شبه جزیره حجاز خواهد شد. مسئولیت مستقیم این جنایت ننگین متوجه هم پیمانان دولت پوسیده و رو به اضمحلال عربستان است. امری که ثابت می‌کند شعارهای آنها در خصوص آزادی، مردم‌سالاری و حقوق بشر حرف‌های یاوه و دروغی بیش نیست و بی‌تردید رژیم غاصب آل سعود تاوان این اقدام وحشیانه را خواهد پرداخت.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با محکوم کردن جنایت رژیم آل سعود و تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و امام خامنه ای (مدظله العالی) و مسلمانان به ویژه شیعیان جهان از نخبگان، دانشگاهیان و عالمان مسلمان می‌خواهد در این شرایط خطیر که منطقه خاورمیانه و جهان اسلام درگیر توطئه‌های صهیونیستی و تکفیری است به رسالت واقعی خود عمل کنند و برای خاموش شدن این آتش نفاق و کینه توزی حول محور آموزه های پیامبر صلح و دوستی متحد شوند و از تمام شیعیان جهان می خواهد که اجازه ندهند شیخ زکزاکی در آفریقا نیز به سرنوشت شیخ نمر در عربستان دچار شود.

شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان