ظهر امروز؛

تجمع مسئولین و مردم رفسنجان در اعتراض به اعدام شیخ نمر برگزار شد

  • شناسه خبر: 85123
تجمع مسئولین و مردم رفسنجان در اعتراض به اعدام شیخ نمر برگزار شد

مسئولین و مردم رفسنجان به نشانه اعتراض به اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر توسط رژیم منحوس آل سعود ظهر امروز در مسجد جامع این شهر اجتماع کردند.

خانه » آخرین اخبار » تجمع مسئولین و مردم رفسنجان در اعتراض به اعدام شیخ نمر برگزار شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جمعی از مسئولین، علما، طلاب ، دانشجویان و اقشار مختلف مردم رفسنجان به نشانه اعتراض به اجرای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر توسط رژیم منحوس آل سعود ظهر امروز در مسجد جامع این شهر اجتماع کردند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایت هولناک آل سعود در به شهادت رساندن این عالم وارسته پس از ماهها تحمل زندان اظهار داشت: از همه جوامع بین المللی که مدعی حقوق بشر هستند می خواهیم به این جنایت رسیدگی و عاملان آن را مواخذه کنند، هر چند ما معتقدیم دست خداوند بالای دست هاست و در کمین گاه ظالمان نشسته است.

وی افزود: در حالی نام شیخ نمر در لیست تروریست ها منتشر شده است که ایشان یک مجتهد و عالم ربانی است و حرف وی همان سخن قرآن بوده است.

حسینی تصریح کرد: این عالم وارسته خواستار برقراری عدالت و مدافع حقوق شیعیان مقیم عربستان بود و رژیم منحوس آل سعود به علت این سخنان وی را اعدام کرد.

وی با بیان اینکه اگر ما هم در ایران علمای جلیل القدر را از دست نمی دادیم امروز جمهوری اسلامی و آزادی نداشتیم خاطر نشان کرد: خون امثال شیخ نمرها و آیت الله های بزرگ اثر خودش را خواهد گذاشت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان