حسین خانی: باید به تیم های پایه بیشتر توجه شود

  • شناسه خبر: 85096
حسین خانی: باید به تیم های پایه بیشتر توجه شود

حمید حسین خانی سرمربی تیم فوتبال امید مس کرمان توجه به رده های سنی و پایه فوتبال در استان کرمان را نسبت به بسیاری از استانهای دیگر قابل قبول دانست.

خانه » آخرین اخبار » حسین خانی: باید به تیم های پایه بیشتر توجه شود

به گزارش “خانه خشتی” حسین خانی که پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال امید مس کرمان در دربی مسی های استان و در مقابل مس رفسنجان به استودیوی برنامه عصر ورزش رفته بود با بیان اینکه از سال ۸۲ به باشگاه مس کرمان اضافه شده است افزود: بیش از دوازده سال در رده های سنی برای مس کرمان کار کرده ام.

سرمربی امید مس کرمان با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به دو سال در خدمت تیم های امید مس کرمان است خاطر نشان کرد: سخت ترین رده سنی، نونهالان می باشد که واقعا فعالیت و کار کردن با این رده سنی به دلیل قواعد خاص خود فوق العاده سخت و دشوار است.

وی در رابطه با بودجه تعریف شده فدراسیون برای باشگاه در رده های پایه آن را در حیطه تصمیمات و سیاست باشگاه دانست اما آن را قابل مقایسه با باشگاههایی چون ذوب آهن، سپاهان و فولاد خوزستان ندانست.

حسین خانی در رابطه با حمایت باشگاهها، هیات فوتبال و سایر ارگان های مربوطه از تیم های پایه، مسائل و مشکلات مالی را یکی از اصلی ترین دلایل کم توجهی به تیم های پایه دانست.

وی با تاکید بر اینکه در فصل جاری شش بازیکن امید مس کرمان به عضویت تیم بزرگسالان در آمده اند ابراز امیدواری کرد به این نفرات در طول فصل بازی برسد و سرمربی بزرگسالان از آنها در ترکیب تیم استفاده نماید.

حسین خانی همچنین از عدم شناخت کافی کادرفنی بزرگسالان از تیم های پایه به عنوان مهمترین دلیل عدم خروجی بازیکن از تیم های پایه و به خصوص امید در سالهای اخیر نام برد.وی تصریح کرد: بیشترین تاثیر در فوتبال پایه استان و باشگاه مس را لوکا بوناچیچ داشته است و وی تنها کسی بوده است که به بازیکنان جوان و بومی استان بها داده است که از آن جمله می توان به فرهاد سالاری پور، میلاد فخرالدینی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه استان کرمان سرشار از استعدادهای فراوان در فوتبال است اما متاسفانه بسیاری از آنها به حق خود نمی رسند و مظلوم واقع می شوند خاطر نشان کرد با حمایت مدیران ورزش و باشگاه در سالهای آتی این امیدواری وجود دارد که شاهد خروجی بیشتری از فوتبالیستهای کرمانی در سطح کشور باشیم.

حسین خانی در پایان هم از کمبود زمان و عدم برگزاری دیدار تدارکاتی نیز در ابتدای فصل به عنوان مهمترین دغدغه خود در فصل جاری با تیم امید مس کرمان یاد کرد و از مدیریت سابق باشگاه هم به دلیل صادر کردن رضایتنامه یکی از بازیکنان امید این تیم در ابتدای فصل گله کرد و ابراز امیدواری کرد با ثبات مدیریت در باشگاههای ورزشی استان شاهد رشد و شکوفایی بیشتر تیم های پایه باشیم.

ذره بین، وقت اضافه و گزارشی از کلاس مربیگری فوتبال در سیرجان و همچنین مصاحبه با آرش برهانی بازیکن کرمانی تیم فوتبال استقلال تهران به همراه گزارشی از تیم های فوتبال امید مس کرمان و رفسنجان و خلاصه دربی امیدهای مس در کنار بخش ویژه که اشاره به بررسی ورزش شهرستان زرند داشت از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با حمایتهای لازم از تیم های پایه فوتبال در استان بود که در پایان ۷۸ درصد اعتقاد داشتند حمایتهای لازم از تیم های پایه فوتبال در استان انجام نمی شود.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان عصر ورزش فوتبال کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان