تحلیلی از یک دانشجو/

یادگار امام سنگری جدید برای پیشبرد اهداف نفوذ

  • شناسه خبر: 85011
یادگار امام سنگری جدید برای پیشبرد اهداف نفوذ

عناصر پشت پرده جریان تجدیدنظرطلب درصدد هستند با طرح کاندیداتوری سیدحسن خمینی و انتصاب ایشان از این آشفته بازار سیاسی برای خود قبایی بدوزند.

خانه » آخرین اخبار » یادگار امام سنگری جدید برای پیشبرد اهداف نفوذ

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از صبح زرند، در پی ثبت نام حجت الاسلام سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان بحث ها درباره آمدن ایشان در صحنه انتخابات لباس واقعیت پوشاند.

این درحالی است که جریان انحصارطلب از بازتاب عبارت های مهم برادرِ سیدحسن خمینی که این روزها در قامت سخنگوی غیررسمی وی صحبت می کند، طفره رفتند.

حجت الاسلام سیدعلی خمینی پس از اعلام حضور برادر بزرگترشان در رقابت مجلس خبرگان جهت گیری سیاسی وی را با صراحت اعلام کردند و با وجود فشارهای اصلاح طلبان برای انحصار وی در جریان سیاسی مورد نظر، از استقلال از گروه های سیاسی سخن گفتند و در همین راستا اظهار داشت «لذا حاج حسن آقا به طور مستقل در انتخابات شرکت خواهند کرد»، به این ترتیب امید خیلی از افرادی که به سناریو نویسی در این مورد رو آورده بودند را ناامید کرد.

عناصر پشت پرده جریان تجدیدنظرطلب درصدد هستند با طرح کاندیداتوری سیدحسن خمینی و انتصاب ایشان به جریان اصلاح طلب از این آشفته بازار سیاسی برای خود قبایی بدوزند و خیلی واضح و روشن است هدف از تاکید بر آمدن ایشان، مشروعیت بخشیدن به حضور برخی جریان های بدنام و مطرود است که در فتنه ۸۸ از دایره نظام خارج شده اند و با پنهان شدن در پشت نام سیدحسن خمینی و الصاق خود به لیستی که منسوب به وی باشد در صددند بدون هرگونه توبه و اظهار پشیمانی باز هم به صحنه سیاسی کشور نفوذ کنند.

هدف دیگر این جریان ایجاد دو قطبی بیت امام و حاکمیت است. این نگاه ابزاری به بیت امام و القای دوقطبی بیت امام و حاکمیت نظام اسلامی از جمله طرح های این خناسان در طول سال های گذشته بوده است. کسانی که به هر دلیلی از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بریده اند و یا از ابتدا هیچ اعتقادی به آن نداشته اند، با ایجاد تقابل میان بیت امام و نظام اسلامی می خواهند به تحریف شخصیت و افکار حضرت امام (ره) دامن بزنند.

جریانی که به تعبیر مقام معظم رهبری پس از رحلت امام تصمیم گرفته بود انقلاب را از آرمان های خود منحرف کند، همان جریانی بود که بدنه دولت هاشمی را داشت و دوم خرداد ۷۶ دولت هفتم را از آن خود کرد و کمی بعدتر مجلس ششم را گرفت و سال ۸۸ فتنه گری کرد و حالا هم در سر، سودای تصاحب خبرگان را دارد.

جریانی که سالهاست بیت امام و یادگارانش را دوره کرده است و یکی از اثرات وجودیش از حیث انتفاع، ساقط شدن موسسه تنظیم و نشر آثار امام است و سکوت و فریادهایی جانب دارانه به نفع همین جریان سیاسی.

جریانی که هر چند وقت یکبار، به اقتضای منافعش، شخصیتی را به عنوان اسطوره و شخصیتی را به عنوان تابلوی شرارت در بوق و کرنا می کند.

در بوق کرنا کردنِ «آمدن خمینی جوان» و «بازگشت رهبری به بیت امام» توسط همان افرادی صورت می گیرد که سال ۸۸ میراث خمینی کبیر معمار انقلاب «اصل ولایت فقیه» و تمثال حضرت امام (ره) را لگدمال کردند و بعدتر هم به تحریف امام پرداختند، تازه اینها بُعد داخلی قضیه است، نگاهی به آنطرفِ آبها قضیه را شفاف تر می کند.

ظریفی نوشته بود آنهایی که این روزها برای آمدن یادگار امام سوت و هورا می کشند همان هایی هستند که از پدربزرگش بیشترین کینه ها را دارند.

یادگار امام هم خاکریزی جدید است برای پیشبرد اهداف جدید، ترکش هایش قرار است به سیدحسن بخورد و مهره اش را جریان فرصت طلب و تشنه قدرت بچیند.

این سیاست، سیاست روباه پیر است که نه دوست دائمی دارد و نه دشمن دائمی، بلکه منافع دائمی دارد، قدرت در منفعت دائمی است. با نفوذهای ننگینش، روزی با خاتمی علیه هاشمی برای فتح دولت، روزی با منتظری علیه آیت الله خامنه ای برای تضعیف قدرت ولی فقیه، روزی امام را به موزه می فرستند و پشت روشنفکری سنگر می گیرند، روزی به عنوان تقابل موسوی و احمدی نژاد برای زمین زدن نظام به میدان می آیند و روزی برای یادگار امام فرش قرمز پهن می کند برای فتح خبرگان.

اینها البته همان هایی هستند که این روزها دشمنان خونی امامان (ع) را هم بزک می کنند تا دشمنیِ دشمنان خمینی (ره) از یاد مردم برود.

ما این جمله امام را یادمان هست که فرمودند: قدرت ها و ابرقدرت ها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها هم بماند به راه خود را که راه مبارزه با کفر و شرک و بت پرستی است ادامه می دهد و به یاری خدا در کنار مستضعفان جهانِ اسلام این پابرهنه های مغضوبِ دیکتاتورها، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویش اصرار می ورزند صلب خواهد کرد.

در عین حال ما امیدواریم و بر این باوریم، سیدحسن خمینی این تجربه و هوشمندی را داراست که اسیر بازی نابخردانه و آلوده این دلالان قدرت نشده و جایگاه علمی و انتسابی که به حضرت روح الله (ره) دارد را در میان مردم و افکار عمومی حفظ نماید و بر طبق وصیت حاج احمدآقا که اینگونه نوشته بود «به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آنست و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند» عمل خواهد کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان