تجهیز ناوگان‌دریایی ایران به پیش‌رانه‌های طی مسیر‌طولانی بدون نیاز به سوخت

  • شناسه خبر: 8478
تجهیز ناوگان‌دریایی ایران به پیش‌رانه‌های طی مسیر‌طولانی بدون نیاز به سوخت

خانه خشتی: در کمیسیون صنایع مجلس طرح مکلف کردن دولت به “تجهیز بخشی از شناورهای دریایی از جمله ناوگان دریایی و تحقیقاتی کشور به پیش­رانه­های خاص دارای قابلیت طی مسیر طولانی و بدون نیاز به سوخت­گیری” مورد بررسی قرار گرفت. خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس، در جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون صنایع […]

خانه » آخرین اخبار » تجهیز ناوگان‌دریایی ایران به پیش‌رانه‌های طی مسیر‌طولانی بدون نیاز به سوخت

خانه خشتی: در کمیسیون صنایع مجلس طرح مکلف کردن دولت به “تجهیز بخشی از شناورهای دریایی از جمله ناوگان دریایی و تحقیقاتی کشور به پیش­رانه­های خاص دارای قابلیت طی مسیر طولانی و بدون نیاز به سوخت­گیری” مورد بررسی قرار گرفت.

خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس، در جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی طرح مکلف کردن دولت به “تجهیز بخشی از شناورهای دریایی از جمله ناوگان دریایی و تحقیقاتی کشور به پیش­رانه­های خاص دارای قابلیت طی مسیر طولانی بدون نیاز به سوخت­گیری” مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام نمود با توجه به رشد کشور در طراحی و ساخت شناورهایی دریایی از جمله کشتی­های اقیانوس­پیما به­منظور ایجاد بستر امن برای حضور پایدار در اقیانوس­ها و سواحل دور، دولت موظف می­گردد که در این زمینه اقدامات عملی را آغاز نماید.

این طرح برای طی مراحل قانونی خود در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان