قابل توجه مسئولین؛

چشم لوله های آب روستای هرمزآباد در انتظار رسیدگی مسئولین ترکید

  • شناسه خبر: 84626
چشم لوله های آب روستای هرمزآباد در انتظار رسیدگی مسئولین ترکید

ترکیدگی لوله های آب روستای هرمزآباد رفسنجان سال هاست امان مردم را بریده و اهالی در زمستان شاهد قطعی های ماهیانه و هدر رفت آب زیادی در خیابان اصلی هستند.

خانه » آخرین اخبار » چشم لوله های آب روستای هرمزآباد در انتظار رسیدگی مسئولین ترکید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، قطعی یکروزه آب روستای هرمزآباد موجب اعتراض جمعی از اهالی شد؛ با توجه به اینکه آب این روستا از ساعات ابتدایی صبح امروز قطع شده بود و مأمورین شبکه برای تعمیر آن دیر اقدام کرده بودند، مقدار زیادی آب به هدر رفته بود.

در پی تماس با نایب رییس شورای اسلامی روستای هرمزآباد، وی از پوسیدگی لوله های خیابان های اصلی هرمز آباد خبر داد و از عدم پیگیری مسئول شبکه آب روستا گلایه کرد و گفت: برای تعمیر لوله های آب روستا که دچار فرسودگی شده اند، بارها نامه نگاری کرده ایم ولی کسی جوابگو نیست.

احمد پوربخشی در ادامه با بیان اینکه حومه غربی و روستای هرمزآباد مشکل کمبود آب ندارد، از قطعی آب در زمستان ابراز تأسف کرد و افزود: تنها مشکل آب روستای هرمزآباد فرسودگی لوله های اصلی است و این مشکل در زمستان ها هر ۲۰ روز یک بار و یا هر ماه رخ می دهد.

وی با بیان اینکه هزینه تعویض لوله های آب از هزینه تعمیر آن ها کمتر خواهد بود، گفت: برای رفع این مشکل بارها رایزنی کرده ایم و نامه های زیادی فرستاده ایم، اما می گویند بودجه نداریم.

ترکیدگی لوله های اصلی خیابان های امام (ره) و شهید بهشتی روستای هرمزآباد مدت هاست گریبانگیر اهالی بوده و آنان از ترکیدگی لوله های آب بر اثر برودت هوا در فصل زمستان رنج می برند؛ اهالی روستا چشم براه توجه مسئولین برای رفع مشکل بوده و خواهان رسیدگی آنان به مشکل قطعی آب در زمستان هستند.

روستای هرمزآباد در حومه غربی رفسنجان واقع شده و جمعیت آن ۲۸۰۰ نفر است.

برچسب ها:
ترکیدگی لوله خانه خشتی رفسنجان هرمزآباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سازوار

    کوچکترین خبر حومه غربی را مطرح می کنید ولی جاده نوق -رفسنجان اینهمه کشته داده . گزلرش تهیه نمی کنید مسولین هم ۳۷ سال در خوابند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان