رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان تأکید کرد؛

امانت داری و صداقت لازمه زندگی مسلمانان است

  • شناسه خبر: 84616
امانت داری و صداقت لازمه زندگی مسلمانان است

حجت الاسلام حسینی امانت داری، صداقت و راستگویی را لازمه زندگی مسلمانان دانست.

خانه » آخرین اخبار » امانت داری و صداقت لازمه زندگی مسلمانان است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در جشنواره امانت و صداقت که در امامزاده سیدجلال الدین نوق برگزار شد ضمن تشکر از زحمات تقی نژاد که اموالی را وقف مذهب تشیع نموده است، تصریح کرد: علم همانند نوری است که خداوند در قلب هر انسانی که اراده کند قرار داده است و دل پرنور وی باعث شده در این راه قدم بردارد و کمبودهایی را رفع کند.

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت نبی اکرم (ص) بعنوان ریشه شجره طیبه و ولادت با سعادت فرزندش امام جعفر صادق (ع) که رئیس مذهب جعفری می باشد، گفت:  قرآن به امانتداری و صداقت توصیه فراوان کرده و دو واژه امانت و صداقت باید مدنظر قرار گیرد.

rafsanjan (4)

حجت الاسلام حسینی افزود: در قرآن آمده امانت را به دست افراد شایسته و لایق بسپارید و اطمینان قلبی به درستی کار پیدا کنید و پرهیزکار باشید و حلال و حرام خداوند را رعایت نمایید و پیوسته با انسان های سالم همراه باشید.

وی امانت داری نسبت به اموال عمومی، امانت داری نسبت به اسرار و امانت داری نسبت به مسائل ناموسی را لازمه جامعه اسلامی دانست و تأکید کرد: اگر اموالی در اختیار انسان قرار گرفت باید با تمام وجود امانت داری و نگهداری کرد.

وی در ادامه افزود: اگر کسی به شما اعتماد کرد راز و اسرار مردم را برملا نکنید؛ حتی اگر یک یهودی یا یک مسیحی امانتی را به شما سپرد در حفظ آن کوشا باشید و در امانت خیانت نکنید.

rafsanjan (3)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان امانت داری، صداقت و راستگویی را لازمه زندگی مسلمانان دانست و گفت: خداوند در سوره مؤمنین می فرماید نسبت به عهد و پیمان هایی که با یکدیگر می بندید وفادار باشید.

در پایان گروه تواشیح الغدیر در مدح پیامبر اعظم (ص) قطعه ای را اجرا کردند.

rafsanjan (1)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امانت داری و صداقت لازمه زندگی مسلمانان است خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان