هفته وحدت اتفاق مبارک بین برادران شیعه و سنی؛

وحدت شیعه و سنی سدی در مقابل خرافه های مدرن، داعش و تکفیری هاست

  • شناسه خبر: 84231
وحدت شیعه و سنی سدی در مقابل خرافه های مدرن، داعش و تکفیری هاست

کارشناس ستاد اقامه نماز شهرستان رفسنجان گفت: وحدت شیعه و سنی سدی در مقابل خرافه های مدرن است افزود: با حفظ وحدت همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی زیرنظر رهبری اسلامی میتوانند خود را در مقابل تهدیدات دشمن بیمه کنند .

خانه » آخرین اخبار » وحدت شیعه و سنی سدی در مقابل خرافه های مدرن، داعش و تکفیری هاست

حجت الله رشیدی کارشناس ستاد اقامه نماز شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با تبریک ولادت پیامبر اعظم(ص) و هفته وحدت، این ایام را یک اتفاق مبارک بین براداران اهل سنت و شیعه دانست و اظهار داشت: این هفته یک مسئله بسیار مهم تاریخی و دینی است که موجب پیشرفت مسلمانان بوده است.

وی با بیان اینکه وحدت سدی در مقابل خرافه های مدرن، داعش و تکفیری ها است، مسلمانان با حفظ وحدت زیرنظر رهبری اسلامی میتوانند خود را در مقابل تهدیدات دشمن بیمه کنند .

رشیدی تصریح کرد: این اتحاد باید در فضای مجازی و رسانه ها بیان شود تا یکدلی مسلمانان حتی با عقاید مختلف شیعه و سنی به جهانیان نشان داده شود.

وی وحدت امروز مسلمانان را سدی در مقابل داعش و تکفیری ها دانست و گفت: در شرایط کنونی که استکبار جهانی در پی نابودی اسلام است مسلمانان با حفظ وحدت و انسجام سرنوشت خود را بدست گیرند تا روزی این نهضت را به دست بزرگ پرچمدار اصلی آن بسپارند.

کارشناس ستاد  اقامه نماز سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان به ویژه برنامه شب ولادت پیامبر اکرم(ص) در مسجد الزهراء اشاره کرد و بیان داشت: در این مراسم از حضور حجت الاسلام نعیم آبادی امام جمعه بندر عباس بهره خواهیم برد.

وی همچنین از اعزام ۱۰ مبلغ و روحانی به جز روحانیون مستقر و هجرت از سوی سازمان تبلیغات اتسلامی به روستاهای شهرستان به مناسبت این ایام اعزام خبر داد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان