نامه ی مادر یک شهید ، خطاب به مسئولان:

اگر آقایان راست می گویند بروند غرامت شهیدان را بگیرند که چندین برابر دارائی های ایران در آمریکا می شود

  • شناسه خبر: 84143
اگر آقایان راست می گویند بروند غرامت شهیدان را بگیرند که چندین برابر دارائی های ایران در آمریکا می شود

مادر یک شهید با نوشتن نامه ای به مسئولان با طرح چندین سوال از سیاست های خارجی دولت گلایه کرده است.

خانه » آخرین اخبار » اگر آقایان راست می گویند بروند غرامت شهیدان را بگیرند که چندین برابر دارائی های ایران در آمریکا می شود

به گزارش “خانه خشتی“، یک مادر شهید با نوشتن نامه ای و طرح چندین سوال از سیاست های خارجی دولت تدبیر و امید و انتقاد کرده است.

این مادر شهید با اشاره به طرح دریافت غرامت از منابع بلوکه شده ی ایران در کشور های غربی توسط آمریکا ، خواستار اقدام متقابل دولت و مسئولان در برابر این موضوع شده است.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

“با عرض سلام و خسته نباشید

چند سوال داشتم

-آقایانی هی دم از برجام و پس از برجام می زنند و آمریکا هم هر لحظه خواسته هایش را زیادتر می کند و غرامت می خواهد. اگر یک آمریکایی درجایی از دنیا سردرد شد غرامتش را از ایران میخواهند، غرامت شهیدان و جانبازان را از زمانیکه پای این جنایتکاران در ایران بازشد چه کسی باید بدهد ، غرامت ۱۵ سال تبعید امام(ره) را چه کسی باید بدهد.

منافقین و صدام به دستور چه کسی بهترین فرزندان این آب و خاک را از ما گرفتند، چرا هیچکس در این باره چیزی نمی گوید و در شبکه های مجازی در این باره صحبت نمی کنند. اگر آقایان راست می گویند بروند حق و غرامت شهیدان را از آنها بگیرند که چندین برابر دارائی های ایران در آمریکا می شود، درخواست ما از مسئولین این است همانطور که آنها طرح و لایحه می دهند و تصویب می کنند مجلس و مسئولان ما هم این درخواست همه ملت ایران را از جامعه بین المللی داشته باشند.

والسلام علیکم و رحمه الله”

0101

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دلسوخته

    با سلام به شهدا ومادران شهدا مادر عزیز برجام را اجرامی کنیم که تحریم ها را بردارند وهرچه بیشتر پیش می رویم می بینیم تحریم هارا از جای دیگری دارند به ما تحمیل می کنند. به عبارتی دارندتحریم ها دارند ما را دور می زنند. هرچه بیشتر پیش می رویم به فرمایش امام (ره) میرسیم که فرمودند:آمریکا شیطان بزرگ است. ومقام معظم رهبری که فرمودندبرنامه هسته ای بهانه است وبعد از آن می گویند توان موشک های شما باید کاهش یابد وغیره ....
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان