پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

فرزند مرحوم آیت الله هاشمیان امام جمعه سابق رفسنجان هم به صحنه آمد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، ظهر امروز حجت الاسلام علی هاشمیان با هیئت همراه به ستاد انتخابات رفسنجان واقع در فرمانداری مراجعه و برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رفسنجان و انار ثبت نام کرد.

وی پس از انجام امور ثبت نام، در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه محبت مردم رفسنجان و انار همواره در سال های پس از انقلاب نسبت به مرحوم آیت الله هاشمیان و خانواده آن مرحوم وجود داشته است، گفت: بسیاری از مردم و بزرگان خواستند در عرصه انتخابات شرکت کنم؛ حال که فرصت خدمتگزاری مهیا شده، حاضر شدم و هر چه مردم تشخیص دهند، تابع همان هستم.

وی اعلام برنامه های خود را به آینده موکول کرد و افزود: به مردم قول می دهم از تمام توان و ظرفیت خود در جهت توسعه همه جانبه و خدمت به مردم رفسنجان و انار کنم.

حجت الاسلام هاشمیان خود را متعلق به هیچ حزب و گروهی ندانست و گفت: توده مردم و اقشار، احزاب و گروه های مختلف از من خواستند حضور پیدا کنم؛ گرایش من خط انقلاب، اسلام و رهبری است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد نظر شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان در قانون اساسی تعریف شده و هر آن چه نظر دهد، تابع آن هستم.

هاشمیان در ادامه از مردم خواست مطالبه گر باشند و از هر فردی که نماینده شد، بخواهند گزارش کار ارائه دهد.

فرزند امام جمعه سابق رفسنجان هم چنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر وجود شایعاتی در خصوص نقص مدرک وی، تصریح کرد: اخذ مدرک من به دلیل بیماری پدرم در سال های قبل به تعویق افتاده بود که اخیراً در امتحانات دروس باقیمانده شرکت و مدرک خود را دریافت کردم.

خروج از نسخه موبایل