ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به ایستگاه پایانی رسید/ نام نویسی ۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس در رفسنجان و انار

  • شناسه خبر: 84022
ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به ایستگاه پایانی رسید/ نام نویسی ۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس در رفسنجان و انار

ثبت نام از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رفسنجان و انار نه ساعت دیگر به پایان می رسد/از صبح امروز ۱۲ نفر به حوزه انتخابیه رفسنجان مراجعه و ثبت نام کرده اند.

خانه » آخرین اخبار » ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به ایستگاه پایانی رسید/ نام نویسی ۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس در رفسنجان و انار

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، در حالی که تنها ۹ ساعت به پایان مهلت ثبت نام داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رفسنجان و انار باقی مانده است، از صبح امروز ۱۲ نفر به حوزه انتخابیه رفسنجان مراجعه و ثبت نام کرده اند.

اکثریت داوطلبین انتخابات مجلس دهم خود را فراجناحی و مستقل معرفی و هدف و انگیزه خود از حضور را خدمت به مردم عنوان کردند؛ با این تفاسیر باید شاهد انتخاباتی سالم و بدور از گرایشات و اختلافات حزبی باشیم.

بیان مشکلات و رفع آن ها از زبان کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از وعده های برخی کاندیداها بود که در تریبون آزاد به آن اشاره کردند.

تا عصر امروز آقایان احمد حبیبی بابادی، عباس امیرحسینی ناصح آباد، حسین مؤمنی، غلامحسین حسن شاهی، علی اصغر رنجبر توتوئی، حسین انصاری مقدم، محمدبلنبان، علی هاشمیان، محمد مهدی مرتضایی نژاد پور رفسنجانی، روح الله خلیلی نژاد، بهروز حیدری زاده و اسماعیل حسنی پور برای حضور در این رقابت بزرگ سیاسی اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند.

لازم به ذکر است کار ثبت نام سایر کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در روزهای قبل با نقص مدارک و یا مشکلات دیگر مواجه بودند، قطعی شده است؛ هم اکنون ۳۰ نفر برای حضور در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار نام نویس کرده اند.

 لازم به ذکر است مهلت ثبت نام از داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۱ امروز جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.

برچسب ها:
انتخابات خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان