دانشجو برای توضیح درباره “واحد آکسفورد” فردا به مجلس می‌رود

  • شناسه خبر: 8402
دانشجو برای توضیح درباره “واحد آکسفورد” فردا به مجلس می‌رود

خانه خشتی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه فردا کمیسیون آموزش خانه ملت حضور می‌یابد. به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه فردا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد. قرار است در جلسه فردای این کمیسیون موضوع “واحد آکسفورد” مورد بحث و […]

خانه » آخرین اخبار » دانشجو برای توضیح درباره “واحد آکسفورد” فردا به مجلس می‌رود

خانه خشتی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه فردا کمیسیون آموزش خانه ملت حضور می‌یابد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه فردا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

قرار است در جلسه فردای این کمیسیون موضوع “واحد آکسفورد” مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به گزارش فارس، ماجرای واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اولین بار توسط فرهاد دانشجو رئیس جدید این دانشگاه مطرح شد که گفت: «فعالیت واحد آکسفورد دانشگاه آزاد به جهت اینکه اساسا فعالیتی نداشته و صرفاً چند نفر در آن مشغول به‌ کار بوده‌اند، معلق ‌و مأموریت کسانی که به این واحد اعزام شده بودند، لغو شده است».

اما جنبه وسیع‌تر ماجرای آکسفورد در اظهارات معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد، نهفته است. خجسته درباره این واحد دانشگاهی گفته است که «متاسفانه ماهانه هزاران پوند به حساب واحد آکسفورد در کشور انگلستان پرداخت می‌شد که بعدها معلوم شد چنین دانشگاهی وجود ندارد».

در شرایطی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد از عدم وجود واحد آکسفورد این دانشگاه سخن به میان آورده است که زمزمه‌های احداث این واحد در دولت سید محمد خاتمی نضج گرفته بود. دانشگاهی که پس از سال‌ها، به گفته عبدالله جاسبی رئیس وقت دانشگاه آزاد، ۲۵ دانشجو پذیرش کرده بود؛ آماری که اکنون با اظهارات رئیس و معاون دانشگاه آزاد مغایرت دارد و اکنون فرهاد دانشجو برای توضیحات این پرونده مبهم به کمیسیون آموزش می‌رود. البته بررسی این مهم مورد مطالبه دانشگاهیان بوده و آنان خواستار رسیدگی فوری دستگاه قضا به این پرونده شدند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان