فرماندار رفسنجان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات:

کار هیئت های اجرایی ونظارت از فردا آغار می شود/ امیدواریم افراد کارآمد با رأی مردم انتخاب شوند

  • شناسه خبر: 83995
کار هیئت های اجرایی ونظارت از فردا آغار می شود/ امیدواریم افراد کارآمد با رأی مردم انتخاب شوند

فرماندار رفسنجان با حضور در محل ستاد انتخابات از روند اجرایی شدن نام نویسی داوطلبین پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رفسنجان و انار بازدید کرد.

خانه » آخرین اخبار » کار هیئت های اجرایی ونظارت از فردا آغار می شود/ امیدواریم افراد کارآمد با رأی مردم انتخاب شوند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان صبح امروز با حضور در محل ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان از نزدیک در جریان امور ثبت نام داوطلبین قرار گرفت؛ وی پس از بازدید از محل نام نویسی در دفتر امور اجتماعی و انتخابات، در جمع خبرنگاران حضور یافت و به شرح فعالیت ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان از ۲۸ام آذر ماه تاکنون پرداخت.

فرماندار رفسنجان امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، به تشریح روند تشکیل هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در رفسنجان از آغازین ساعات فرآیند انتخابات پرداخت و گفت: بر اساس قوانین، ترکیب ۸ نفره هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و هیئت اداری ۳ نفره شامل فرماندار، دادستان و رییس اداره ثبت احوال تشکیل و همین ترکیب برای مجلس شورای اسلامی نیز با تقاضای ستاد انتخابات کشور و موافقت شورای نگهبان در نظر گرفته شد.

فرماندار رفسنجان-خانه خشتی

حمید ملانوری افزود: ترکیب سه نفره اداری در هیئت اجرایی مجلس شورای اسلامی فرماندار، رییس ثبت احوال و نماینده شورای اسلامی شهرستان و بخش هستند که با معرفی شورا حضور می یابند.

وی با بیان اینکه شهرستان های رفسنجان و انار دارای یک حوزه انتخابیه هستند، اظهار کرد: حوزه اصلی انتخابات فرمانداری رفسنجان بوده و داوطلبین می توانند تا ساعت ۲۴ امروز به ستاد انتخابات این نهاد یا ستاد مرکزی در وزارت کشور مراجعه کنند.

فرماندار رفسنجان در ادامه از آغاز فعالیت هیئت اجرایی و نظارت از شنبه پنجم دی ماه خبر داد و گفت: هیئت های اجرایی و نظارت بر اساس پاسخ ها و استعلامات رسیده، بررسی های لازم را انجام و صلاحیت افراد را تأیید و در صورت عدم تأیید، موارد منع قانونی به افراد اعلام می شود.

فرماندار رفسنجان-خانه خشتی.

ملانوری با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم در این رقابت سیاسی، افزود: امیدواریم شاهد رقابت سالم انتخاباتی از سوی فعالان، گروه ها و احزاب سیاسی برای برگزاری انتخابات در هفتم اسفند ماه باشیم.

وی با بیان اینکه حضور نمایندگانی صالح، اصلح، کارآمد و قوی برای دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حوزه قانون گذاری و مدیریت کلان کشور مؤثرند، تصریح کرد: امیدواریم افراد کارآمد با رأی مردم انتخاب شوند.

فرماندار رفسنجان هم چنین به حضور افراد از سلایق مختلف سیاسی اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و میانه رو و مستقل اشاره کرد و گفت: در این دوره از ثبت نام شاهد حضور افرادی از اقشار مختلف دانشگاهی، فرهنگی و حتی شغل آزاد بودیم.

ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس دهم در رفسنجان توسط ۴ کاربر خانم و آقا انجام می شود.

بازدید فرماندار از ستاد انتخابات-رفسنجان-خانه خشتی (۳) بازدید فرماندار از ستاد انتخابات-رفسنجان-خانه خشتی (۲) بازدید فرماندار از ستاد انتخابات-رفسنجان-خانه خشتی (۱) بازدید فرماندار از ستاد انتخابات-رفسنجان-خانه خشتی (۴)

برچسب ها:
انتخابات بازدید رفسنجان مجلس شورای اسلامی
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان