پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

گزارش لحظه به لحظه از آخرین روز نام نویسی انتخابات مجلس دهم در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، آخرین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رفسنجان و انار از ساعات ابتدایی صبح کار خود را آغاز کرد.

از صبح امروز احمد حبیبی بابادی متولد سال ۱۳۳۳ از استان اصفهان و دانشجوی دکترای مدیریت دولتی، برای ثبت نام از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار جهت ثبت نام حضور یافته و نام نویسی کرده است.

وی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، گفت: به صورت مستقل در انتخابات حضور یافته ام و به احتمال زیاد حوزه ثبت نامی خود را به چهارمحال و بختیاری یا اصفهان تغییر می دهم.

عباس امیرحسینی ناصح آباد متولد ۱۳۴۴ نیز از دیگر داوطلبینی بود که با حضور در ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان نام نویسی کرد؛ وی دارای کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی بوده و هم اکنون معاون آموزش و پرورش منطقه نوق است.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان نیز صبح امروز از ستاد انتخابات رفسنجان در محل فرمانداری بازدید و در جمع خبرنگاران حضور یافت.

حسین مؤمنی بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رفسنجان دیگر کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با هیئت همراه وارد ستاد انتخابات شد و ثبت نام کرد؛ وی متولد ۱۳۴۱ و دارای کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد انار است.

غلامحسین حسن شاهی متولد ۱۳۴۴ و علی اصغر رنجبر توتوئی متولد ۱۳۴۰ دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل ستاد انتخابات حاضر و نام نویسی کردند.

حسن شاهی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پس از نام نویسی در ستاد انتخابات، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: با هدف خدمت به مردم آمده ام؛ سیاسی و سیاست مدار نیستم؛ ولایی هستم و مستقل آمده ام.

رنجبر توتوئی نیز با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به صورت مستقل وارد شده است، به انگیزه حضور خود در انتخابات اشاره کرد و گفت: به خاطر احساس مسئولیت و به عنوان خدمتگزار مردم در رقابت حاضر شدم و اگر کسی لایق تر از من بیاید، کنار می کشم.

حسین انصاری مقدم متولد ۱۳۶۲ کارشناس ارشد سطح یک حوزه نیز از حوزه رفسنجان ثبت نام کرد؛ وی خود را مستقل معرفی کرد و گفت: با هدف خدمت به خلق وارد این رقابت سیاسی شده ام.

محمدبلنبان فرزند شهید بلنبان، متولد ۱۳۵۴ نیز برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان رفسنجان و انار وارد ستاد انتخابات شد و ثبت نام کرد.

هم اکنون و در حالی که ساعات میانی آخرین روز انتخابات سپری می شود، علی هاشمیان متولد ۱۳۵۳ با هیئت همراه برای ثبت نام در انتخابات مجلس دهم به حوزه انتخابیه رفسنجان واقع در فرمانداری مراجعه کرد.

حجت الاسلام علی هاشمیان پس از حضور در جمع خبرنگاران گرایش خود را خط انقلاب، اسلام و رهبری بیان کرد و گفت: توده مردم، اقشار و احزاب مختلف از من خواستند برای حضور در انتخابات حاضر شوم.

محمد مهدی مرتضایی نژاد پور رفسنجانی متولد ۱۳۶۲، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و روح الله خلیلی نژاد متولد ۱۳۵۴ دارای مدرک دکترای بین الملل نیز برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رفسنجان اعلام آمادگی و ثبت نام کردند.

بهروز حیدری زاده متولد ۱۳۴۷ کارشناس ارشد مدیریت دولتی و اسماعیل حسنی پور متولد ۱۳۶۳ کارشناس ارشد علوم سیاسی لحظاتی پیش برای ثبت نام در مجلس دهم وارد ستاد انتخابات رفسنجان شدند.

حیدری زاده هدف از حضور خود در صحنه انتخابات را توسعه شهرستان بیان کرد و گفت: به صورت مستقل وارد صحنه رقابت سیاسی شده ام.

حسنی پور نیز دیگر کاندیدایی بود کهپس از تکمیل مدارک، در جمع خبرنگاران حاضر شد و خواستار اعتماد مردم به قشر جوان شد و گفت: یکی از محاسن من که همه جا نیز آن را اعلام کرده ام، این است که جناحی نبوده ام و نخواهم بود؛ خط من خط ولایت است.

هم اکنون سید حمزه صابری اناری از شهرستان انار در ستاد انتخابات رفسنجان حاضر شده؛ وی متولد ۱۳۶۳ و دارای مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت است؛ وی که فرزند شهید و اهل شهرستان انار است، پس از تکمیل نام نویسی با حضور در جمع خبرنگاران خود را مستقل معرفی کرد و گفت: وظیفه دانستم به عنوان یک اناری در انتخابات ثبت نام کنم.

محمدرضا حیدریان فیروزآبادی متولد ۱۳۵۰ و دارای مدرک دکترای علوم کامپیوتر هم اکنون با حضور در فرمانداری ثبت نام کرد و در حضور خبرنگاران گفت: با توجه به رشد روزافزون فناوری اطلاعات و نیاز مجلس به این امر ورود پیدا کردم؛ کاملاً فنی و اجتماعی شرکت کرده ام و از هیچ حزب و گروهی نیستم.

سی و سومین داوطلب نمایندگی مجلس دهم نیز محمدکاظم ابوالقاسمی متولد ۱۳۶۳ بود که با پدر خود به ستاد انتخابات آمد؛ وی دانشجوی دکترا و دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی تجزیه است.

داوود حسن زاده ممتولد ۱۳۶۲ دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و محمد حسین حسنی موسی آبادی متولد ۱۳۶۴ کارشناس ارشد مدیریت دولتی از دیگر کاندیداهایی بودند که در ساعات پایانی ثبت نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رفسنجان و انار به فرمانداری مراجعه کردند.

حسن زاده حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و دینی خود بیان کرد و گفت: طبق بیانات رهبری، هر کس در هر حایگاهی باید خودش را اثبات و در هر صحنه ای حضور یابد؛ جامعه ما جوان است و ما جوانان با توجه به تجربه های بزرگان شهر و کشور خود را به سوی آرمان های آن می بریم.

حسنی نیز در جمع خبرنگاران حاضر شد و هدف از حضور خود را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم، عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط فعلی و به صورت مستقل در انتخابات حاضر شدم؛ هدفم مانند سایر کاندیداها خدمت است.

محمد حسین اسماعیلی دره جوزی نیز دیگر کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رفسنجان و انار بود که از حوزه تهران اعلام آمادگی کرده است؛ وی متولد ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش های الکترونیکی رشته مدیریت رسانه است.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام از داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۱ امروز جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.

برای اطلاع از اخبار لحظه به لحظه ثبت نام داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی شهرستان های رفسنجان و انار با ما همراه شوید.

خروج از نسخه موبایل